دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 4349
در اتوبان قم – تهران رخ داد؛

برخورد سمند با اتوبوس 3 مجروح بر جای گذاشت

قم نيوز : قم نيوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه اتوبوس در محور قم – تهران خبر داد.
برخورد سمند با اتوبوس 3 مجروح بر جای گذاشت
به گزارش قم نيوز، مهدی فراهانی  در قم، با تشریح این حادثه در سخنانی اظهار کرد: در ساعت چهار و ۵۸ دقیقه بامداد روز گذشته به دنبال تماس‌های مردمی یک مورد تصادف در کیلومتر ۵۵ اتوبان قم تهران به مرکز اورژانس ۱۱۵ قم اعلام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم بیان داشت: پس از این تماس، آمبولانس این مرکز به منظور امداد رسانی به مصدومان این حادثه اعزام شد.

فراهانی در ادامه با بیان جزئیات بیشتر از این حادثه افزود: در این تصادف که بین یک دستگاه خودروی سمند با اتوبوس مسافربری رخ داده بود، سه نفر از سرنشینان مجروح شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵، با یک دستگاه آمبولانس این مرکز به بیمارستان نکویی قم منتقل شدند.

وی با اشاره به حفظ خونسردی هر چه بیشتر از سوی هموطنان در حوادث و تصادفاتی که هر روزه در محورهای مواصلاتی کشور رخ می‌دهد، تاکید کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که جامعه بشری با آن دست و پنجه نرم می‌کند تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای است که سالانه تعداد زیادی را به کام مرگ می‌کشاند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم یادآور شد: رعایت حداقل نکات ایمنی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان در به حداقل رساندن تلفات جاده نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.abaurhbf9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما