شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 43766
منبع : خبرگزاری فارس
پزشک دارالشفای حضرت معصومه‌(س) موکب اهالی قم مطرح کرد

ارائه خدمات درمانی به صورت شبانه‌روزی به زائران کربلا

قم نيوز : قم نیوز: پزشک دارالشفای حضرت معصومه‌(س) گفت: زائران سیدالشهدا را با عشق درمان می‌کنیم و 24 ساعته برای درمان زائرین آماده‌باش هستیم.
ارائه خدمات درمانی به صورت شبانه‌روزی به زائران کربلا
به گزارش قم نیوز، عباس ونارچی با اشاره به اینکه عمده بیماری‌های زائرین اربعین که به دارالشفا مراجعه می‌کنند سرماخوردگی است، اظهار کرد: بیماران با مشکلات گوارشی و دردهای عضلانی که به واسطه پیاده‌روی ایجاد می‌شود بیشترین مراجعان ما را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیمارانی که به اینجا مراجعه می‌کنند با سایر بیمارانی که در مطب شخصی می‌آیند فرق دارند، خاطرنشان کرد: وظیفه یک پزشک کمک به بیمارانی است که به وی مراجعه می‌کنند اما داستان طبابت در کربلا و برای زائرین اربعین علاوه بر وظیفه پزشکی، خدمت به زائرین است.

این پزشک و خادم الحسین(ع) با اشاره به اینکه سومین سال متوالی است که افتخار خدمت به زائرین سیدالشهدا را دارد، تصریح کرد: دعا و نفس زائری که با ویزیت شدن توسط من التیام پیدا می‌کند و آرام می‌شود برایم حق است و تأثیر این دعاها و نفس‌ها را در این چند سال حس کرده‌ام.

ورناچی با بیان اینکه کار برای امام حسین‌(ع) سخت نیست، گفت: عشق و علاقه به امام حسین(ع) قابل محاسبه با حساب‌های این دنیا نیست و 24 ساعته برای آرامش این زائرین عاشق مشغول خدمتگزاری هستیم و تمام این تلاش‌ها را با رضایت کامل انجام می‌دهیم.

وی در خصوص اینکه چه حق ویزیتی از بیماران دریافت می‌کنید، تصریح کرد: تمام خدماتی که در دارالشفاء حضرت معصومه‌(س) ارائه می‌شود رایگان است و قبل از آمدن به کربلا حقوق‌هایمان را از امام حسین‌(ع) دریافت کرده‌ایم و همین که روزیمان شده به زائرین سیدالشهدا خدمت کنیم برای بنده کافی است.

پزشک دارالشفای حضرت معصومه‌(س) خاطرنشان کرد: در صورتی که امسال فعالیت‌مان مورد پذیریش حضرت باشد سال بعد هم برای خدمت به زائرین آماده‌ایم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfvedj.w6dmvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما