يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 43791
منبع : خبرگزاری فارس

تسهیلات ویژه موکب آستان مقدس فاطمه معصومه(س) برای رسانه‌ها

قم نيوز : قم نیوز: موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه در عمود 1080 مسیر نجف به کربلا تسهیلات مناسبی را برای خبرنگاران و رسانه‌ها فراهم کرد.
تسهیلات ویژه موکب آستان مقدس فاطمه معصومه(س) برای رسانه‌ها
به گزارش قم نیوز، موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود 1080 در مسیر کربلا به نجف با ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی و درمانی فضای مناسبی را برای استراحت زائران اباعبدالله الحسین فراهم آورد.

این موکب با وجود اینکه برای نخستین بار برپا شده با وجود کمبود امکانات و تجهیزات توانسته رضایت نسبی زائران را فراهم آورد.

مسؤولان موکب ضمن تلاش برای ارائه خدمات مناسب به زائران، شرایط مناسبی را نیز برای نمایندگان رسانه‌ها و عکاسان از جمله در اختیار قرار دادن اینترنت فراهم آوردند.

با هماهنگی‌های انجام شده شبکه افق برنامه‌های زنده‌ای را از موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به روی آنتن برد.

شبکه‌های دو، سه، پنج، جام جم، پویا و شبکه استانی نور نیز به تناسب برنامه‌های مختلفی را از خدمات‌رسانی به زائران در موکب حضرت فاطمه معصومه(س) تهیه و به تناوب پخش کردند.

رادیو معارف نیز که در موکب مستقر بود روزانه برنامه «در مسیر بهشت» را دو بخش صبحگاهی و عصرگاهی را از محل موکب تهیه و تولید کرد.

مستندسازان و عکاسان نیز که برای تهیه گزارش به موکب مراجعه کردند با استقبال مسؤولان استقرار داده می‌شدند.

خبرنگاران فارس، مهر و تسنیم نیز که در موکب مستقر بودند اخبار و فعالیت‌های موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) را منعکس کردند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdf50o.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما