سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 44765
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سعیدی تاکید کرد

لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد اهداف عمرانی قم/ اهتمام شهرداری نسبت به تکمیل پروژه‌ها قابل تقدیر است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی به گره کور شهر قم تبدیل شده است، گفت: مردم از مسؤولان انتظار تکمیل این پروژه‌ها را دارند به همین علت اهتمام شهرداری نسبت به تکمیل این پروژه‌ها تا پایان سال قابل تقدیر است.
لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد اهداف عمرانی قم/ اهتمام شهرداری نسبت به تکمیل پروژه‌ها قابل تقدیر است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه بخش‌های مختلف نظام باید نسبت به اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف کشور اهتمام جدی داشته باشند، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در سلیقه، شوق و انگیزه با یکدیگر همدل و همراه باشند تا بتوانند خواسته‌های مورد نیاز مردم را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم نیز باید در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی مشارکت‌های لازم را داشته باشند، تصریح کرد: مسؤولان شهر قم با همدلی مطلوب در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

امام جمعه قم انسجام و همدلی را یکی از ویژگی‌های کار جهادی دانست و مطرح کرد: مردم به مسؤولانی که خواسته‌های آنها را با روحیه جهادی دنبال می‌کنند اعتماد دارند به همین علت مسؤولان باید با تکیه بر روحیه جهادی خود از داشته های خود بیشترین استفاده را داشته باشند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی به گره کور شهر قم تبدیل شده است، عنوان کرد: مردم از مسؤولان انتظار تکمیل این پروژه‌ها را دارند به همین علت اهتمام شهرداری نسبت به تکمیل این پروژه‌ها تا پایان سال قابل تقدیر است.

آیت‌الله سعیدی بر لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد اهداف عمرانی استان تاکید کرد و گفت: مسؤولانی که با روحیه‌های جهادی وظایف خود را انجام می دهند باید در تریبون‌های مختلف مورد تشویق قرار گیرند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcftedj.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما