يکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 44923
منبع : اداره کل زندانهای قم

تقدیراز حافظان وفعالان قرآنی در زندان قم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم تقدیر از حافظان وفعالان قرآنی در زندان قم با حضور مدیر کل زندانهای استان ومدیر کل اداره اوقاف استان برگزار شد.
تقدیراز حافظان وفعالان قرآنی در زندان قم
به گزارش قم نیوز، مراسم تقدیر از حافظان وفعالان قرآنی در زندان قم با حضور مدیر کل زندانهای استان ومدیر کل اداره اوقاف استان برگزار شد در این مراسم حجه الاسلام تهامی مدیر کل زندانهای قم با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص)عنوان نمود: ‏
بندگان خدا مانند مريض هستند و خداوند رب العالمين، مانند طبيب است و مصلحت مريض در آن چيزي است كه طبيب مي‌داند و براي او تدبير مي‌كند، نه آنچه مريض دوست دارد و درخواست مي‌كند، پس تسليم امر خدا باشيد كه حتما رستگار خواهيد شد.

مدیر کل زندانها گفت: الحمدالله انس با قرآن در زندانها فراهم شده است وقدر این فرصت باید دانسته شود وهرکدام از زندانیان با تمسک به قرآن وعمل به آن بتوانند چند نفر از زندانیان تحت پوشش قرآنی خود تعلیم دهند اثرات مادی ومعنوی آن می تواند ذخیره ای برای آخرت باشد.

در پایان مدیر کل زندانها از همکاری بسیار خوب اداره اوقاف استان تقدیر وتشکر نمودند.

در ادامه حجه الاسلام حسینی مدیر کل اوقاف استان گفت: زندان می تواند یک فرصت طلایی برای پاک شدن گناهان انسان باشد تا بتواند خود را در این محیط پاکسازی نماید ایشان همچنین عنوان نمودند با مطالعه ،تدبر وتفکر در آیات قرآن انسان از گناه پاکسازی می گردد.و هیچ یک از انسانها از رفعت خدا وندنباید مایوس شوند .

در پایان از حافظان وفعالان قرآنی در این مراسم تقدیر وتشکر گردید.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbf9ba.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما