پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 45061
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم تبيين مسايل فرهنگ شهروندي با محوريت نماز براي كارمندان شهرداري

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم بر لزوم تبيين مسايل فرهنگ شهروندي با محوريت نماز براي كارمندان شهرداري تاكيد كرد.
لزوم تبيين مسايل فرهنگ شهروندي با محوريت نماز براي كارمندان شهرداري
به گزارش قم نیوز،  دكتر سقائيان نژاد در مراسم تجليل از نفرات برتر مسابقه اسلام اداري و اداره اسلامي با اشاره به انسجام مناسب فعاليت هاي اقامه نماز در شهرداري قم اظهار كرد: خدا را شاكر هستيم كه در حوزه نماز اقدامات خوبي در شهرداري صورت گرفته است.

وي با تاكيد بر اينكه افزايش توجه به مساله نماز بسيار مهم است گفت: يكي از نگراني هاي ما اين بود كه نماز بعضا در شهرداري بدون جماعت اقامه مي شد اما امروز شرايط خوبي در شهرداري برقرار شده و مساله اقامه نماز نظم خوبي گرفته است.

 شهردار قم خاطرنشان كرد: قبل از انقلاب رهبري با اتوبوس از خراسان به دانشگاه صنعتي شريف مي آمدند تا بتوانند نزديك به حدود دو ساعت را با دانشجويان جلسه داشته باشد و از اين تريبون براي ترويج شعائر اسلامي استفاده كند و اين ارزش اين مساله را نشان مي دهد.

وي با تاكيد بر اينكه مباحث مرتبط با فرهنگ شهروندي و ارتباط با ارباب رجوع در مجموعه شهرداري براي كارمندان خصوصا در زمان نماز ارائه شود تصريح كرد: شهرداري يك ارگان فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و خدماتي است و ما با مردم روبرو هستيم و اگر شرايط لازم در برخورد با مردم رعايت شود بسياري از خدمات ما به سرانجام مي رسد.

سقائيان نژاد خاطرنشان كرد: اگر نيت ها خالص شده و رنگ خدايي بگيرد مطمئنا در كارها گشايش ايجاد مي شود  و خداوند به كار ما جلوه مي دهد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfyxdj.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما