سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 45237
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

مانور طرح عمليات زمستاني شهرداري قم فردا برگزار مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: با توجه به بسيج تجهيزات و امكانات شهرداري براي مديريت بحران در زمستان مانور طرح عمليات زمستاني شهرداري فردا برگزار مي‌شود.
مانور طرح عمليات زمستاني شهرداري قم فردا برگزار مي‌شود
به گزارش قم نیوز، سيد امير سامع در جلسه هماهنگي طرح عمليات زمستاني براي پيشگيري و مقابله با حوادث ناشي از باران، برف و يخ زدگي سطح معابر با موضوع شهري ايمن و مطلوب با همكاري دستگاه هاي اجرايي استان و مشاركت شهروندان، با تاكيد بر ضرورت هماهنگي و همكاري براي خدمات رساني به شهروندان در مواقع بحران، گفت: اگر بخواهيم به صورت جزيره‌اي عمل كنيم قطعا نتيجه‌ خوبي نخواهيم گرفت.

وي با اشاره به بارندگي بيش از ۳۰ ميليمتري در شهر طي هفته گذشته، تصريح كرد: با پيش‌بيني هايي كه صورت گرفته بود توانستيم اقدامات بسيار خوبي انجام داده و مشكلات كمتري داشته باشيم.

سامع با تاكيد بر اينكه نگهداري شبكه جمع آوري آب هاي سطحي هزينه بالايي را به شهرداري تحميل كرده است، گفت: بايد توجه ويژه‌اي به بحث شبكه جمع آوري آب‌هاي سطحي شود تا بتوان در مواقع بحران از ظرفيت آنها به خوبي استفاده كرد.

وي با اشاره به وضعيت سوله‌هاي بحران شهري، گفت: ما در بحث آموزش مديريت بحران از امكانات شهرداري به طور كامل استفاده مي‌كنيم.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم گفت: ما در قرارداد پيمانكار استفاده از سوله‌هاي بحران قطعا اين مسايل ديده شده كه در مواقع نياز بتوانيم از سوله‌ها براي آموزش شهرداري استفاده كنيم.

سامع با اشاره به مشكلات پرديسان، تصريح كرد: در دشت بالادست پرديسان مشكلات زيادي داريم و قطعا با اندك بارشي دچار مشكل خواهيم شد و تاكيد داشتيم كه مناطق نگاهي ويژه در بودجه به بحث جمع آوري آب‌هاي سطحي داشته باشند و اميد داريم استان نيز نگاهي جدي به اين بخش داشته باشد.

وي با اشاره به طرح عمليات زمستاني شهرداري، بيان كرد: سعي داريم مانوري را در اين زمينه برگزار كرده تا بتوانيم ميزان آمادگي خود را بسنجيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca0uny.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما