چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 45263
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

خسارت وارد شده به شهروندان در بارندگي‌ها تعيين تكليف شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: خسارت وارد شده به شهروندان در بارندگي‌ها تعيين تكليف شود و در اين راستا مي‌توان از ظرفيت‌ها بيمه ها استفاده كرد.
خسارت وارد شده به شهروندان در بارندگي‌ها تعيين تكليف شود
به گزارش قم نیوز،  سيدامير سامع با اشاره به توقعاتي كه شهرداري از شركت آب و فاضلاب استان دارد، اظهار كرد: بايد در فضاي تعامل در ارتباط طرفين وارد شده و مشكلات طرفين را ديده و بتوانيم مشكل شهروندان را حل كنيم.

معاون شهردار قم با اشاره به هماهنگي هاي صورت گرفته بين شهرداري و شركت آب و فاضلاب، خاطرنشان كرد: به اين نتيجه رسيده‌ايم كه به هيچ وجه فاضلاب خاكستري وارد معابر نشده و اضافه باري در سيستم شبكه جمع‌آوري آب‌هاي سطحي نداشته باشيم.

سامع با اشاره به تقسيط هزينه انشعاب و بدهي هاي شهروندان به شهرداري، تصريح كرد: با اين كار بستري فراهم شد تا بتوانيم با اطلاع رساني صحيح و وصل انشعابات ناقص شاهد ورود فاضلاب خاكستري به معابر نباشيم.

وي گفت: با پيش بيني و پيگيري طرفين بسياري از مشكلات قابل حل است و در اين راستا هماهنگي از اهميت بالايي برخوردار است.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم تعيين تكليف مشتركيني كه در حوادث آبگرفتگي دچار خسارت مي‌شوند را ضروري عنوان كرد و افزود: اگر نياز است بايد قراردادي با بيمه بسته شود تا در اينگونه حوادث كه شهروندان متضرر مي‌شوند بتوانيم خسارات وارده شده به شهروندان را جبران كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjt8ex.uqeimzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما