چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : 45260
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم

بازديد استاندار قم از ناحيه صنعتي طغرود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم به همراه معاونين، فرماندار، بخشدار و مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان از ناحيه صنعتي طغرود بازديد و با مديران واحدهاي صنعتي گفتگو كرد.
بازديد استاندار قم از ناحيه صنعتي طغرود
به گزارش قم نیوز، اميرطيبي نژاد با اعلام اين خبر اظهارداشت: سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين بازديد در گفتگويي صميمي با مديران، سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي ناحيه صنعتي طغرود بر حمايت همه جانبه از توليد و اشتغال پايدار تاكيد كرد.

وي كه با حضور در واحدهاي صنعتي شير حليب و شمشاد بازيافت كاغذ در اين ناحيه گفت: بايد در كنار توسعه واحدهاي صنعتي و صنايع تبديلي در نواحي روستايي شرايطي فراهم شود كه ساير صنايع مرتبط و تامين كننده مواد اوليه آنها نيز توسعه داشته باشد.

استاندار قم  در بخش از سخنان خود با اشاره به اهميت كيفيت بالاي محصولات و قيمت مناسب براي رقابت كالاي توليد داخل تاكيد كرد؛ براي توليد محصولات باكيفيت لازم است مواد اوليه مطلوب در دسترس فعالان صنايع تبديلي قرار گيرد.

مهندس امير طيبي نژاد مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان قم نيز در اين ديدار ها نياز به تسهيلات بانكي، حمل و نقل كالا از جاده هاي داخل استان را از مهمترين مشكلات واحدهاي صنعتي برشمرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به سياست هاي كلان دولت و برنامه هاي سازمان صنايع كوچك، صادرات و خودكفايي و تامين كالاهاي مورد نياز كشور به محور فعاليت واحدهاي صنعتي قم تبديل شده است.

وي افزود: براي رسيدن به اهداف كوتاه و بلند مدت برنامه هاي اجرايي نيازمند پشتيباني سيستم بانكي استان از واحدهاي صنايع كوچك و متوسط بخصوص صنايع تبديلي و مستقر در نواحي صنعتي هستيم.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgzx9t.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما