پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 4535
دربیانیه‌های جداگانه تاکید شد؛

راهپیمایی 22 بهمن اتحاد ملت ایران را به رخ سردمداران ظلم می‌کشاند

قم نيوز : قم نیوز: کمیته امداد امام خمینی(ره) و کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم و بسیج دانشگاه باقرالعلوم(ع) با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای بر شرکت پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کردند.
راهپیمایی 22 بهمن اتحاد ملت ایران را به رخ سردمداران ظلم می‌کشاند
به گزارش قم نیوز، در بیانیه کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان قم آمده است: در حالی سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم که به لطف خداوند متعال و حضور ملت آگاه و آزادی خواه ایران، بیش از پیش بر عظمت این نظام الهی افزوده شده است و هر روز زوایای بیشتری از استواری و بزرگی آن بر جهانیان نمایان می شود.

در ادامه با اشاره به این که، حال می توان این کلام خمینی کبیر را به روشنی درک کرد که فرمود: انقلاب ما انفجار نور بود، تصریح شده است: امروز، شاهد هستیم که انعکاس نور انقلاب اسلامی ما، پهنه گیتی را در نوردیده تا آنجا که در قلوب عموم ملل آزادی خواه جهان اعم از خاورمیانه، اروپا و آمریکا رسوخ کرده است.

بیداری اسلامی مردم منطقه ریشه در انقلاب ایران دارد
در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: بی شک بیداری اسلامی مردم منطقه و سرنگونی تسلسل وار دیکتاتورهای تونس، مصر، لیبی، یمن و ندای حق طلبی مردم مظلوم بحرین، عربستان سعودی و فلسطین عزیز همگی ریشه در انقلابی دارد که امام ما آن را بنیانگذاری کرد و آن را با آموزه های دینی، آئین علوی و شور حسینی آمیخته ساخت.

در ادامه تصریح شده است: رمز پیروزی و بقای سرافرازانه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف در تمسک آن به قرآن، عترت و اتکای همه جانبه به حضور پرشور مردم با محوریت ولایت فقیه نهفته است.

این بیانیه بیان می کند: حال به شکرانه این جشن باشکوه و در دفاع از آرمان های اصیل آن یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باری دیگر، هم گام با سایر اقشار مردم ایران در راهپیمایی غرورانگیز ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد تا ضمن بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب و شهداء گرانقدرش و رهبرعزیزمان، اتحاد و حضور بی مانند خود را به رخ جهانیان و سردمداران ظلم بکشانیم.

طبقات محروم جامعه در پیروزی انقلاب نقش مهمی ایفا کردند
در ادامه آمده است: شکی نیست طبقات محروم جامعه در پیروزی انقلاب نقش مهمی ایفا کرده اند. بنابراین جا دارد که نظام نیز با تمام وجود در دفاع از شرافت، حیثیت و رفع دغدغه معیشت آنان تلاش کند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکند.

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: بالطبع در مسیر نیل به آرمان انقلاب یعنی تحقق عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی، دستگاه های عضو کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر رسالت بیشتر و مسئولیت سنگین تری خواهند داشت.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار توام با بصیرت مردم ایران است
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه ای تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار توام با بصیرت و زمان شناسی مردم ایران اسلامی است.

به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه ای ۲۲ بهمن را روز غلبه ملت سلحشور ایران بر مستکبران و رهایی از چنگال ابرجنایتکاران برشمرد و یادآور شد: این روز سرآغاز حکومت الله و برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ اعلام برائت از توطئه های شیطانی دشمنان
همچنین در ادامه این بیانیه تصریح شده است: راهپیمایی وحدت بخش یوم الله ۲۲ بهمن ماه نماد عینی اعلام برائت از توطئه های شیطانی و ضدبشری سردمداران و دست نشاندگان استکبار جهانی و نمایش اقتدار، صلابت و پایداری توام با بصریت و زمان شناسی مردم فهیم و غیور ایران اسلامی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اینک در آستانه فرارسیدن سی و چهارمین بهار عزت و آزادی و عید ظفر و مقطع حساس و سرنوشت ساز از تاریخ سراسر افتخار ام القرای جهان اسلام از آحاد مردم شریف و متدین قم همیشه سرافراز، برای حضور پرشورتر از قبل در صحنه و شرکت یکپارچه در راهپیمایی دشمن شکن و عزت آفرین یوم الله ۲۲ بهمن ماه و ان شاء الله تعالی خلق حماسه ای ماندگار دعوت می شود.

بیانیه بسیج دانشگاه باقرالعلوم (ع) به مناسبت دهه فجر و ایام الله ۲۲ بهمن
بسیج دانشگاه باقرالعلوم (ع) نیز با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی نشان از غرور وحماسه، دلاورمردی ویکپارچگی مردم این مرز وبوم دارد و یادآور روزهای رشادت، غیرت، سخاوت، شهادت ولیاقت بزرگمردان وبزرگ زنانی است که فریاد "هیهات من الذله" سر دادند وجان بر کف به پشتیبانی ولایت، ایمان خود را جهانی کردند و امروز خون شهدای انقلاب اسلامی ایران در رگ‌های جوانان مسلمان بحرین، مصر، یمن، تونس، ولیبی به جوش آمده است تا جایی که طاغوت‌های دست نشانده آمریکای پلید وانگلیس خبیث را به خاک ذلت نشانده وفجری منطقه‌ای را متجلی ساخته است.

در ادامه آمده است: امروز، آمریکای جنایتکار که از‌‌ همان پیروزی انقلاب، تمام راههای مقابله با اسلام اعم از کودتا، ناتوی فرهنگی، تحریم وترور را آزموده است، شاهد رشد وپیشرفت روز افزون علمی ومعنوی فرزندان انقلاب است و غافل از این واقعیت که شهریاری‌ها، علی محمدی‌ها، رضایی‌نژاد‌ها، واحمدی روشن‌ها با صلابت هر چه بیشتر زنده هستند تا پرچم ولایت بر فراز قله جهان در احتراز بماند وبه دستان مبارک حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا برسد ومصداق این سخن که از "این قبیله اگر چند عاشقان رفتند هنوز راه‌‌ همان است و مرد بسیار است"

باید منتظر یک دنیای جدید بود
آمریکا واروپا این روز‌ها سردر گم از بحران اقتصادی وسیاسی بی‌سابقه خویش در پی چنگ زدن به ریسمانی برای رهایی از مرداب اعمال و کردارخویش‌اند وچه خوش گفت رهبر فرزانه انقلاب که آن روزی که ملت‌های اروپا بفه‌مند که این وضعیتی که دچارش شده‌اند به خاطر دخالت آمریکا وشبکه صهیونیست جهانی است، این اعتراض‌های به خاطر اهداف اقتصادی، به یک نهضت عظیم اجتماعی تبدیل خواهد شد وآن وقت است که باید منتظر یک دنیای جدید بود.

در بخش دیگری از بیانیه تأکید شده است: از سوی دیگر امروزدنیا در حال تحولی بزرگ وگذار از یک پیچ تاریخی حسا س است و ملت بزرگ ایران که با رهبری بزرگ مردی از تبار رسول الله آغاز گر حرکتی تمدن ساز بوده، اینک بیش از هر زمان دیگر عهده دار هدایت این حرکت به سوی مقصد واقعی خویش که‌‌ همان زمینه سازی جهت برقراری حکومت عدل الهی است، می‌باشد واین مهم محقق نخواهد شد مگر با ولایت مداری و آگاهی وبصیرت همگانی واستقامت در راه مقدسی که برگزیده‌ایم.

از این رو، ما بسیجیان دانشگاه باقرالعلوم (ع)، در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی پر افتخار انقلاب اسلامی، ضمن اعلام انزجار خود از دشمنان اسلام به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، پر شور‌تر از سال‌های گذشته و دوشادوش سایر آحاد مردم ضمن حضور در انتخابات مجلس نهم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده وامیدواریم به فضل الهی شاهد حضور گسترده و دشمن شکن اقشار مختلف مردم در همه عرصه‌های انقلاب باشیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.pa5ct1awwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما