جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 4539
همزمان با دهه فجر انجام شد؛

ترخیص چهار هزار موتورسیکلت توقیفی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس راهور استان قم گفت: با اجرای طرح ترخیص موتوسیکلتهای توقیفی به مناسبت دهه فجر در قم چهار هزار دستگاه موتورسیکلت ترخیص شد.
ترخیص چهار هزار موتورسیکلت توقیفی در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ فریدون ترکاشوند بیان کرد: به مناسبت ماه بهمن و دهه مبارک فجر طرح ترخیص موتوسیکلت‌های توقیفی به جز آنهایی که دستور قضایی برای توقیف آنها وجود دارد در قم اجرا شد که از آغاز دهه فجر تاکنون حدود چهار هزار موتور سیکلت ترخیص شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه این موتورسیکلت‌ها با تخفیف ویژه به صاحبان آنها تحویل داده می‌شود، افزود: ۸۰ درصد از حق پارکینگ داری به صاحبان این موتورسیکلت‌ها بخشیده می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان قم ادامه داد: همچنین افرادی که می‌خواهند خلافی بگیرند ۵۰ درصد از خلافی به آنها بخشیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اسرع وقت موتورسیکلت‌ها به صاحبان آنها تحویل داده می‌شود، افزود: طی قراردادی که با یکی از شرکت‌های بیمه بسته شده، برای موتوسیکلت‌هایی که فاقد بیمه نامه هستند تخفیف مناسبی در نظر گرفته شده است.

ترکاشوند ادامه داد: در همین راستا به موتور سیکلتهای فاقد بیمه نامه، بیمه نامه‌هایی با قیمت کمتر از ۷۰ هزار تومان داده خواهد شد.

وی گفت:جریمه‌ای که صاحبان موتوسیکلت‌های فاقد بیمه موظف به پرداخت آن هستند به مناسب دهه فجر به آن‌ها بخشیده شد.

رئیس پلیس راهور قم ادامه داد:‌ صاحبان موتورسیکلت‌های توقیفی برای ترخیص موتوسیکلت‌های خود باید با قبض دریافتی و شناسنامه یا کارت ملی مراجعه کنند.

وی در پایان بیان کرد: ‌از همشهریان درخواست می‌شود برای رفع توقیف موتورسیکلت‌های خود به واحد ترخیص پلیس راهور استان واقع در میدان محلاتی مراجعه کنند.

انتای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.1q0a2bqpola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما