يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 6097

رانندگان مراقب لغزندگی جاده‌ها باشند

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس راهور استان قم گفت:‌ به دلیل لغزنده بودن معابر شهری و برون شهری رانندگان با احتیاط و سرعت مناسب در جاده‌ها حرکت کنند.
رانندگان مراقب لغزندگی جاده‌ها باشند
به گزارش قم نیوز، فریدون ترکاشوند با اشاره به نامساعد بودن هوای استان به دلیل بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها گفت:‌ آسمان استان قم از روز جمعه تاکنون بارانی بوده و سطح تمام معابر اعم از شهر و روستا لغزنده است.

وی افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی و پلیس راه استان قم نیز در تمام محورهای قابل تردد استان در خدمت همشهریان عزیز هستند.

ترکاشوند ادامه داد: ماموران راهنمایی و رانندگی در تمام جاده‌ها حضور دارند و رانندگان توجه داشته باشند به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها با سرعت مطمئن حرکت کنند.

رییس پلیس راهور استان قم اظهار داشت:‌ با توجه به میزان بارندگی در استان احتمال بالا آمدن آب رودخانه وجود دارد که در حال حاضر تردد در بستر رودخانه زیر نظر شهرداری و راهنمایی و رانندگی کنترل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:‌ با توجه به شرایط حساس رودخانه و افزایش سیل تمام مسیر رودخانه برای تردد خودروها مسدود و پارک خودرو نیز ممنوع خواهد بود.

ترکاشوند اضافه کرد: در برخی معابر نیز مشکل آب گرفتگی وجود دارد که با مساعدت عوامل شهرداری این مشکل رفع خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان قم عنوان داشت:‌ همشهریان برای جلوگیری از هر گونه حادثه به دلیل لغزنده بودن معابر نهایت همکاری را با عوامل شهرداری و راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

وی یادآور شد:‌ مسیر میدان جانبازان به سمت بلوار امین نیز به دلیل انجام کارهای عمرانی و بازگشایی بافت پل راه‌آهن تا اطلاع بعدی مسدود است.

ترکاشوند گفت:‌ رانندگان می‌توانند با تعیین مسیر خود توسط تابلوهای راهنمای نصب شده از بلوار منتظری و خیابان ساحلی برای تردد استفاده کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.n092yt0z5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما