يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 4557
با کسب چهار مدال در مواد مختلف؛

قم نایب قهرمان شنا بانوان بسیجی کشور شد

قم نيوز : قم نيوز: نایب ريیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از موفقیت تیم شنا بانوان بسیج قم در کسب مقام نایب قهرمانی کشور خبر داد.
قم نایب قهرمان شنا بانوان بسیجی کشور شد
به گزارش قم نيوز، فروغ ذوشرافتین اظهار کرد: مسابقات شنا بانوان بسیجی کشور برای نخستین بار به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به میزبانی قم برگزار شد و تیم‌های برتر معرفی شدند.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌های تیم‌های مختلفی از بانوان شناگران بسیجی کشور در قم حضور یافته و در مواد و رشته‌های مختلف برای کسب عناوین اول تا سوم بخش انفرادی و همچنین رده بندی بخش تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نایب ريیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: در بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها چهار مدال توسط بانوان شناگر بسیجی قم به دست آمد که در نهایت منجر به کسب مقام دوم بخش تیمی و نایب قهرمانی تیم بانوان شنا بسیج قم شد.

وی اضافه کرد: مقام‌های بانوان شناگر قم در بخش انفرادی در مواد ۲۵ متر قورباغه و کرال سینه البته در مواد مختلف آن به دست آمد که این عناوین را مریم عباس علیزاده، فرشته معمارنژاد، ملیحه قنادیان و زهرا خوش رفتار کسب کردند.

ذوشرافتین بیان داشت: در رشته ۲۵ متر قورباغه این دوره از رقابت‌ها مریم عباس علیزاده با کسب بهترین رکورد و بیشترین امتیاز بالاتر از سایر شرکت کنندگان در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی شنا بانوان بسیجی کشور شد.

وی یاد آور شد: در همین رشته فرشته معمارنژاد از شناگران بسیار خوب استان قم در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی نخستین دوره پیکارهای شنا بانوان بسیج قهرمانی کشور به مناسبت دهه مبارک فجر شد.

نایب ريیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: در ماده ۲۵ متر کرال سینه نیز یک مدال برای تیم بانوان شنا بسیج قم به دست آمد و طی آن ملیحه قنادیان با قرار گرفتن در جایگاه سوم توانست نشان برنز این دوره از پیکارها را کسب کند.

وی عنوان داشت: در همین ماده از نخستین دوره پیکارهای شنا بانوان بسیجی کشور، زهرا خوش رفتار در رقابت با شناگران شرکت کننده از دیگر تیم‌ها، در جایگاه سوم قرار گرفت و دیگر نشان برنز تیم بانوان بسیج قم را به دست آورد.

ذوشرافتین خاطرنشان کرد: این چهار مدال در حالی به دست آمد که بانوان بسیجی تیم شنا استان قم توانستند مقام‌های چهارم، پنجم و ششم رشته قورباغه، چهارم و هفتم رشته کرال سینه نیز در این دوره از رقابت‌های شنا بانوان بسیجی کشور از آن شناگران قمی بود.

نایب ريیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم بیان داشت: در نخستین دوره مسابقات شنای بانوان بسیجی کشور در قالب جشنواره کوثر با حضور هشت تیم به میزبانی استان قم برگزار شد و در پایان تیم‌های تهران بزرگ، قم و تهران ری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در کاپ اخلاق به تیم بانوان بسیج استان فارس اهدا شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.pq0a2bqpmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما