سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 45582
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تهاتر ۵۰۰ ميلياردي بدهي شهرداري به بانك ملي

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر قم از تهاتر ۵۰۰ ميلياردي بدهي شهرداري به بانك ملي خبر داد.
تهاتر ۵۰۰ ميلياردي بدهي شهرداري به بانك ملي
به گزارش قم نیوز،ولي‌الله بياتي پيش از ظهر امروز در مراسم اتمام حفاري مكانيزه خط يك مترو شهر قم، تكميل حفاري مترو را اقدامي قابل تقدير در شهر قم دانست و اظهار كرد: قرارگاه خاتم الانبياء توجه ويژه‌اي به تكميل اين پروژه داشت و توانست با سرعت خوبي پروژه را اجرايي كرد.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به وام ۵۰ ميليارد توماني براي تزريق به پروژه مترو، تصريح كرد: بانك شهر در زمينه اين تسهيلات حمايت خوبي داشت و توانست كمك خوبي به ادامه روند اجرايي مترو داشته باشد.

بياتي تكميل حفاري مكانيزه مترو را نتيجه همدلي و همراهي مديران استاني و شهري دانست و گفت: اميدواريم با حمايت نمايندگان شهروندان بتوانيم آغاز عمليات اجرايي خط دوم مترو را به زودي داشته باشيم.

وي با اشاره به ابلاغيه شوراي عالي معماري و شهرسازي در خصوص بلوار پيامبر اعظم، اظهار كرد: اين مصوبه در قم قابل اجرا نيست و بايد حتماً نمايندگان مجلس پيگيري كرده و اين مصوبه تغيير پيدا كند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم تصريح كرد: در يكي از بندها اعلام شده كه بلوار بايد به حالت قبلي برگردد و عرض بلوار كم شده و بافت فرسوده احيا شود و برنامه اجراي هتل‌ها بايد لغو شود.

بياتي خواستار پيگيري رئيس مجلس براي لغو مصوبه شوراي عالي معماري و شهرسازي شد و ضمن تقدير از پيگيري نمايندگان مجلس براي ابلاغ بدهي دولت به شهرداري قم، تصريح كرد: استاندار نيز در اين زمينه پيگيري‌هاي خوبي داشتند تا بتوانيم تا پايان سال طلب از دولت را با بدهي‌ بانك‌ها تهاتر كنيم.

وي از تهاتر ۵۰۰ ميلياردي بدهي بانك ملي خبر داد و افزود: با اين اقدامات گشايش خوبي در روند بدهي‌هاي شهرداري ايجاد خواهد شد.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به عبور قطار پرسرعت تهران، قم اصفهان از شهر قم، تصريح كرد: اگر قرار است قطار در ايستگاه مركزي قم توقف يابد بايد از زيرسطح شهر عبور كند تا مشكلات قبلي مجدد براي شهر قم ايجاد نشود.

بياتي با اشاره به اقدامات مشاورين در خصوص عبور زيرسطحي قطار پرسرعت، خاطرنشان كرد: اميدواريم مديران استان نيز همراهي بيشتري كرده و از اين برنامه را محقق سازند.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdxk0o.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما