يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 4577
فرماندار قم بيان كرد:

تایيد صلاحيت ۵۷ نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم از تایيد صلاحيت ۵۷ نامزد انتخاباتی استان قم در نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
تایيد صلاحيت ۵۷ نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان قم
به گزارش قم نیوز، عبدالسعيد حقيقی مقدم از تایيد صلاحيت ۵۷ نامزد انتخاباتی استان قم در نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و در اين رابطه افزود: در نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قم، ۵۷ نامزد از اين استان مورد تایيد صلاحيت مراجع قانونی قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت: هفت تن از نامزدهای تایيد صلاحيت شده، انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام كرده‌اند و علاوه بر انصراف هفت تن از نامزدهای تایيد صلاحيت شده، يك نامزد نيز برای شركت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استانی ديگر، از استان قم انتقال گرفته است.

فرماندار قم با اشاره به برنامه زمان‌بندی برای فعاليت‌های اجرايی نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام كرد: براساس برنامه زمانبندی شده فعاليت‌های اجرايی نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نامزدهای انتخاباتی تنها از چهارم تا دهم اسفند ماه سال جاری فرصت تبليغات انتخاباتی را خواهند داشت و بايد توجه داشته باشند كه تمامی فعاليت‌های آنان توسط هيئت نظارت بر انتخابات و هيئت اجرايی مورد بررسی قرار می گيرد و با هرگونه فعاليت تبليغاتی زودهنگام برخورد قانونی خواهد شد.

وی در ادامه با بيان اينكه كميته‌ای ويژه براي رسيدگی به تخلفات نامزدهای انتخاباتی تشكيل شده است، عنوان كرد: اين كميته آماده دريافت گزارش‌های مردمی برای رسيدگی به تخلفات نامزدهای انتخاباتی است تا با بررسی تخلفات نامزدهای انتخاباتی، نتايج به هيئت اجرايی نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام نمايد تا براساس ضوابط با متخلفان برخورد قانونی شود.

حقيقی مقدم با اشاره به اهميت حضور در نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از مردم فهيم استان قم درخواست كرد: علاوه بر حضور و مشاركت حداكثری در نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر اعمال و رفتار نامزدهای انتخاباتی نظارت داشته و تخلفات انتخاباتی احتمالی نامزدها را در تصميم‌گيری های خودقرار دهند.

وی با بيان اينكه تعداد نامزدهای حاضر در اين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به ساليان گذشته با افزايش قابل توجهی روبرو بوده است، اعلام كرد: اين موضوع بيانگر علاقه مردم نسبت به حضور و مشاركت حداكثری در اين دوره از انتخابات مجلس است.

فرماندار قم در پايان با اشاره به آمادگی هيئت اجرايی نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی براي برگزاری اين دوره از انتخابات مجلس، اظهار داشت: تاكنون بيش از نه هزار نفر براي حضور در هيئت‌های اجرايی حاضر در ۵۰۱ شعبه اخذ رای استان قم جذب شده‌اند كه آموزش و توجيه آنان بزودی آغاز خواهد شد.

انتهای پيام/110
https://qomnews.ir/vdce.f8ebjh8nf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما