دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : 4634
معاون فرماندار قم:

مراسم سالروز ورود حضرت معصومه به قم با رویکرد ملی برگزار شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرماندار قم گفت: سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم دارای ابعاد ملی بوده و هماهنگی برای برگزاری مراسم مربوط به این روز هم باید دارای همین رویکرد باشد.
مراسم سالروز ورود حضرت معصومه به قم با رویکرد ملی برگزار شود
به گزارش قم نیوز، عبدالحسین بلیلی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که امروز به مناسبت برنامه‌ریزی اقدامات مربوط به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم برگزار شد اظهار کرد: ۲۳ ربیع الاول، سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم دارای ابعادی ملی است و برنامه ریزی در این زمینه هم باید با این رویکرد صورت گیرد.

وی افزود: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته برپایی این مراسم همه ساله پررنگ‌تر از گذشته بوده و مردم سراسر کشور با این مسئله آشنایی بیشتری پیدا کنند.

معاون فرماندار قم با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق برای کنترل ترافیک در هسته مرکزی شهر گفت: با توجه به حضور شهروندان و نیز زائران دیگر شهرها در هسته مرکزی شهر باید کمیته امنیتی مرتبط با این قضیه تشکیل شده و به صورت قانونی اقدامات مرتبط با هماهنگی و مدیریت همه دستگاه‌ها را انجام دهد تا شاهد نتایج بهتری از به راه افتادن کاروان نمادین ورود حضرت معصومه (س) باشیم.

وی ابراز کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر اقدام شایسته‌ای است که تقبل راه‌اندازی آنها توسط دستگاه‌های مختلف تاثیر بسزایی در بهتر برگزار شدن این مراسم خواهد داشت.

بلیلی با اشاره به حضور میهمانانی از سایر شهرها در این مراسم افزود: به منظور ایجاد نظم و هماهنگی بیشتر باید با فرمانداری‌های شهرهای مجاور مکاتبه شده و ساعات دقیق حضور این افراد مشخص شود.

معاون فرماندار قم ادامه داد: چند سالی است که مسوولان استان قم در سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم پیام‌های تبریک به همراه هدایایی برای مسوولان دیگر استان‌ها ارسال می‌کنند که این امر بازتاب خوبی در شهرها داشته و تبلیغ مناسبی برای این واقعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.pa5ct1aq5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما