سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 4645

هلال احمر قم با پیروزی آغاز کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال نوجوانان هلال احمر قم بازی‌های خود در مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته اول نوجوانان کشور را با پیروزی آغاز کرد.
هلال احمر قم با پیروزی آغاز کرد
به گزاررش قم نیوز، مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ دسته اول نوجوانان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های حاضر در این مرحله به میزبانی هیئت والیبال استان اصفهان در حال برگزاری است تا قهرمان این رقابت‌ها معرفی شود.

در حالی که تیم والیبال رده سنی نوجوانان هلال احمر قم یکی از تیم‌های حاضر در این مرحله از لیگ دسته اول والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور است، راه و ترابری اصفهان، آینده سازان قزوین، گل گهر سیرجان، شفق اردکان و شهرداری زاهدان نیز در این مسابقات حضور دارند.

در نخستین مسابقه تیم والیبال راه و ترابری اصفهان در دیداری کاملا یک طرفه و برتر با نتیجه سه بر صفر تیم نوجوانان شفق اردکان را شکست داد و تیم والیبال آینده سازان قزوین با همین نتیجه یعنی سه بر صفر گل گهر سیرجان را از پیش رو برداشت.

والیبالیست‌های هلال احمر قم نیز در گام نخست دیداری حساس مقابل تیم والیبال شهرداری زاهدان برگزار کردند که این دیدار چهار گیم به طول انجامید و در نهایت این هلال احمر قم بود که موفق شد سه بر یک حریف خود را با شکست مواجه کند.

اما در ادامه این رقابت‌ها جدال تیم‌های مدعی قهرمانی در حالی برگزار شد که راه ترابری اصفهان با نتیجه سه بر صفر هلال احمر قم را از پیش رو برداشت، آینده سازان قزوین سه بر صفر از سد شفق اردکان گذشت و شهرداری زاهدان سه بر صفر مغلوب گل گهر سیرجان شد.

همچنین شب گذشته در دیدارهای دیگر این مرحله، تیم والیبال راه و ترابری اصفهان سه بر یک از سد آینده سازان قزوین گذشت، شفق اردکان در یک بازی سخت سه بر دو مغلوب شهرداری زاهدان شد و گل گهر سیرجان نیز موفق به شکست هلال احمر قم در سه گیم متوالی شد.

این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی امروز به پایان می‌رسد که امیر صداقت نیز به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال بر این رقابت‌ها که در مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی اصفهان برگزار می‌شود، نظارت دارد.

بازی‌های خوب تیم دانش‌آموزان قم در رقابت‌های المپیاد دانش آموزان کشور که تابستان امسال در یزد برگزار شد، یکی از مهم‌ترین دلایلی بود که منجر به کسب عنوان نایب قهرمانی کشور دانش ‌آموزان قم در سال جاری شد و توانمندی والیبال قم را به خوبی نشان داد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.ynyk49nim5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما