شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 468
در جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی؛

برنامه "خیلی نزدیک، خیلی دور" رادیو معارف برتر شد

قم نيوز : قم نیوز: در سومین جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی جایزه بهترین برنامه دینی به برنامه "خیلی نزدیک، خیلی دور" رادیو معارف تعلق گرفت.
برنامه "خیلی نزدیک، خیلی دور" رادیو معارف برتر شد
به گزارش قم نیوز، مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین دوره جشنواره تولیدات اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در سه بخش پایگاه‌های اینترنتی، رادیو و تلویزیون با حضور سید‌عزت‌الله ضرغامی، علی کریمیان، دبیر‌کل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و مدیران شبکه‌های عضو اتحادیه در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

بنابراین گزارش در این مراسم به ۴۰ نفر لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد و برنامه «خیلی نزدیک، خیلی دور» به تهیه کنندگی و سردبیری روح‌الله مثنوی جایزه بهترین برنامه دینی را به خود اختصاص داد.

مثنوی در این زمینه گفت: این برنامه مستند «ظهور بسیار نزدیک است» را با استفاده از کارشناسی آیت الله نجم‌الدین طبسی و بهره‌مندی از محققان حوزه مهدویت همچون موسسه آینده روشن به نقد کشیده است.

وی با بیان اینکه مباحث برنامه «خیلی نزدیک، خیلی دور» سه محور اساسی دارد، افزود: نخست اینکه روایاتی که در این مستند به کار برده شده بود سندیت دارد؟ منبع روایت چیست؟ کدام کتاب این روایات را نقل کرده است؟ مبحث دوم تطبیق شخصیت‌های که در مستند ظهور نزدیک است نقد شده و محور سوم بحث «توقیت» یعنی تعیین وقت برای ظهور امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcbuwbaprhb0.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما