چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 46946
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني نوجوانان سال 96

3 سهميه پينگ‌پنگ دختران ايران به قم اختصاص يافت

قم نيوز : قم نیوز: فدراسيون تنيس روي‌ميز تعداد سه سهميه شركت در مسابقات آزاد و دسته برتر رده سني نوجوانان دختر كشور را به استان قم اختصاص داد.
3 سهميه پينگ‌پنگ دختران ايران به قم اختصاص يافت
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز در تقویم سال 1396 قرار است پیکارهای آزاد و دسته برتر رده سنی نوجوانان دختر پینگ‌پنگ کشور در روزهای شانزدهم تا هجدهم فروردین ماه به انجام برسد.

این در حالی است که فدراسیون تنیس روی‌میز میزبانی این دوره از مسابقات دختران ایران را به هیأت‌‌‌ پینگ‌پنگ استان خوزستان و شهر اهواز سپرده و با توجه به سهمیه‌ای که برای هر یک از استان‌ها در نظر گرفته شده، سه سهمیه به هیأت‌‌‌ تنیس روی‌میز قم اختصاص یافته است.

همچنین با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز، تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1380 امکان حضور در این مسابقات را دارند و رقابت شرکت کنندگان از صبح روز چهارشنبه شانزدهم فروردین در مجموعه ورزشی بانوان اهواز آغاز می‌شود.

هیأت‌‌‌‌های تنیس روی‌میز استان‌های سراسر کشور با توجه به امتیازات مسابقات رده‌بندی دسته برتر رده‌های سنی مختلف بانوان کشور دارای سهمیه حضور در این مسابقات شده‌اند و بر این اساس به هیأت‌‌‌ پینگ‌پنگ استان قم تنها سه سهمیه تعلق گرفته است و این نفرات به همراه مربی خود بعد از تعطیلات راهی اهواز می‌شوند.

مسابقات آزاد به شکل گروهی و حذفی برگزار می‌شود و در پایان 6 پینگ‌پنگ باز به دسته برتر راه می‌یابند، ضمن اینکه رقابت‌های دسته برتر در چهار گروه با حضور 16 بازیکن به انجام می‌رسد و شرکت کنندگان ابتدا به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند تا صعود کننده‌ها به مراحل بالاتر مشخص شوند.

رقابت‌های مرحله دوم به شکل آسیایی با هدف تعیین مقام به انجام می‌رسد و در پایان نفرات اول تا دهم در دسته برتر باقی می‌مانند و نفرات یازدهم تا شانزدهم از دسته برتر خارج خواهند شد، ضمن اینکه رقابت‌های آزاد به شکل سه گیم از پنج گیم و پیکارهای برتر در مرحله گروهی به همین شکل و در مرحله حذفی به صورت چهار گیم از هفت گیم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciq3a5.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما