شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 470
با قرعه‌کشی 12 تیم حاضر در لیگ بسکتبال با ویلچر؛

حریفان منطقه ویژه سلفچگان در لیگ برتر مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: حریفان تیم بسکتبال با ویلچر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مشخص شدند.
حریفان منطقه ویژه سلفچگان در لیگ برتر مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، امسال مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با حضور قوی‌تر تیم‌ها برگزار می‌شود و تیم بسکتبال با ویلچر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم برای نخستین بار در لیگ برتر به مصاف حریفان قدر خود خواهد رفت.

مروری بر تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور، نشان می‌دهد که در این مسابقات ۱۲ تیم حضور دارند و البته تیم قم برای نخستین بار در لیگ برتر با آنها با این تیم‌ها به رقابت خواهد پرداخت.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

بر همین اساس در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان باشگاه‌های حاضر در مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برگزار شد، قرعه‌کشی تیم‌های لیگ برتری در دو گروه به انجام رسید.

بر اساس این قرعه‌کشی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در گروه نخست با تیم‌های مطرح و سرشناس آسایشگاه خیریه کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت مرکزی همگروه شده است.

این در حالی است که در دیگر گروه مسابقات فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، تیم‌های بسکتبال با ویلچر هیئت جانبازان و معلولین خوزستان، هیئت زنجان، هیئت ایلام و ایثار تهران برای صعود به رقابت می‌پردازند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است مسابقات دور مقدماتی فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در هر گروه در چهار مرحله به طور متمرکز برگزار شود.

مروری بر نحوه برگزاری بازی‌ها در مراحل بعدی نیز بیان‌گر این است که پس از برگزاری پیکارهای دور مقدماتی، از هر گروه دو تیم برتر به مرحله پلی‌آف مسابقات صعود می‌کنند.

از سوی دیگر مرحله دوم به این شکل برگزار می‌شود که تیم اول گروه نخست با دوم گروه دوم و تیم اول گروه دوم با دوم گروه نخست دیدار می‌کند تا رده‌بندی اول تا چهارم تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر نیز مشخص شود.

این در حالی است که دو تیم سوم و چهارم هر گروه نیز برای رده‌های پنجم تا هشتم به رقابت می‌پردازند و در پایان نیز تیم‌های هفتم و هشتم به مسابقات دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در سال آینده سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdceb78eijh8f.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما