چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 4704
کاپیتان صبا:

صبای قم برای کسب 3 امتیاز به مصاف پیروزی می‌رود

قم نيوز : قم نيوز: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: به پیروزی احترام می‌گذاریم ولی بدون تعارف برای کسب سه امتیاز به دیدار این تیم می‌‌رویم.
صبای قم برای کسب 3 امتیاز به مصاف پیروزی می‌رود
به گزارش قم نيوز، مرتضی کاشی با اشاره به دیدار صبای قم با پیروزی تهران اظهار کرد: یقینا بازی سختی داریم، زیرا پیروزی همیشه یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران است و بازی در مقابل این تیم شرایط خاصی نسبت به سایر بازی‌ها دارد.

وی ادامه داد: من و تمام بازیکنان تیم صبای قم برای پیروزی و هواداران این تیم احترام خاصی قائل هستیم ولی به خاطر اهداف بلندی که در لیگ امسال از آغاز تا کنون برای آن تلاش کرده‌ایم، باید در دیدار امروز پیروزی تهران را شکست دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در میدان مسابقه با پیروزی تهران با انگیزه‌تر از همیشه و با میل فراوان به کسب پیروزی و سه امتیاز قصد داریم بهترین بازی خود را مقابل این تیم ارائه کرده و برای موفقیت تیممان تلاش ‌کنیم.

وی ابراز داشت: در بازی قبل یکی از مربیان پیروزی تهران به اهواز آمد تا بازی صبا و فولاد را ببینند و تیم ما را آنالیز کند، ما هم همانند پیروزی از این تیم، نوع بازی و تک تک نفرات آنها شناخت داریم و می‌خواهیم به سه امتیاز بازی دست یابیم.

کاشی تصریح کرد: همه می‌دانند که هم صبای قم و هم پیروزی تهران برای برد بازی خواهند کرد و به این ترتیب تماشاگران شاهد بازی زیبایی خواهند بود. صبا در دیدار با فولاد خوزستان نیز ۷۰ دقیقه فوتبال خوبی انجام داد و بازیکنان فقط ۲۰ دقیقه تمرکزشان را از دست دادند، برابر پیروزی تهران نیز برای برد بازی می‌کنیم و به دنبال مساوی گرفتن نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم امتیازات از دست رفته در دیدار با فولاد خوزستان را در این مسابقه جبران کنیم، حالا فرقی نمی‌کند که حریف ما چه تیمی باشد، ما در خانه صد در صد به دنبال برد و کسب سه امتیاز هستیم و برای این مهم از جان و دل مایه می‌گذاریم.

مدافع با تجربه تیم فوتبال صبای قم با اشاره به حضور پرشمار تماشاگران قمی در ورزشگاه در روز بازی با پیروزی تهران بیان داشت: به خاطر حمایت در بازی‌های گذشته از تمام آنها تشکر و به تیم صبا افتخار می‌کنیم اما امروز به طور ویژه به حمایت آنها نیاز داریم.

در حالی که در دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی، تیم پیروزی تهران به برتری رسیده است، تیم‌های رده‌های پنجم و هفتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی صبای قم و پیروزی تهران در بیست و ششمین هفته لیگ یازدهم از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.z9trak9utpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما