چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 4705
مهاجم تیم فوتبال صبای قم:

صبا در وضعیت خوبی با پیروزی بازی می‌کند

قم نيوز : قم نيوز: مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما در شرایط بسیار خوبی به مصاف پیروزی تهران می‌رود و امیدواریم که در این دیدار بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
صبا در وضعیت خوبی با پیروزی بازی می‌کند
به گزارش قم نيوز، عبدالکریم اسلامی امروز  اظهار کرد: در دیدار رفت به راحتی در مقابل پیروزی بازنده میدان شدیم ولی امروز به خاطر اینکه تجربه بازی در مقابل این تیم را داریم یقینا خیلی بهتر از بازی‌های گذشته خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای کسب سه امتیاز بازی با تیم فوتبال پیروزی تهران به میدان می‌رویم، چرا که هم کادر فنی و هم بازیکنان ما شناخت خوبی از این تیم دارند و باید بازی را ببریم چرا که با این برد صبا بار دیگر وضعیت خود را سر و سامان خواهد داد.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: در این دیدار خانگی بازی بسیار سختی در مقابل پیروزی تهران در پیش داریم، به همین خاطر خصوصیات تک تک بازیکنان این تیم را شناخته و با نوع بازی و بازیکنان این تیم نیز آشنایی کامل داریم.

وی افزود: در بازی واقعا با بداقبالی مواجه شدیم و در هفته‌های پر التهاب لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتوانستیم نتیجه خوبی برابر فولاد خوزستان کسب کنیم اما تیم ما در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و با برتری برابر پیروزی تهران شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

اسلامی تاکید کرد: مطمئنا با تلاش بازیکنان با انگیزه تیم صبای قم به سه امتیاز ارزشمند دیدار حساس هفته بیست و ششم دست خواهیم یافت تا اجازه ندهیم جایگاه صبا در بین تیم‌های بالای جدول رده بندی لیگ برتر از دست برود.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: پیروزی تهران که در حال حاضر تیم رده هفتم جدول رده‌بندی است مانند ما بازی قبل خود را باخته است ولی ما هشت امتیاز نسبت به این تیم برتر هستیم و این اختلاف در جدول رده‌بندی موجب شده بود دیدار دو تیم حساسیت‌های زیادی داشته باشد.

وی یادآور شد: امروز منتظر حمایت تماشاگران خوب و خونگرم قمی از تیم هستیم، زیرا حمایت‌های آنها به بازیکنان صبای قم روحیه بسیار خوبی در این دیدار خواهد بخشید تا با غلبه بر پیروزی بار دیگر تیم ما که فصل موفقی را پشت سر گذاشته است در وضعیت خوبی قرار بگیرد.

اسلامی خاطر نشان کرد: بازی با پیروزی تهران به هیچ عنوان آسان نخواهد بود زیرا به همان اندازه که سه امتیاز این دیدار برای ما حائز اهمیت است، آنها نیز برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کند و این امر موجب خواهد شد که این دیدار با حساسیت بیشتری برگزار شود.

وی ابراز داشت: باید سه امتیاز دیدار با پیروزی تهران را کسب کنیم زیرا در جدول فاصله امتیازها با سه تیم بالاتر نزدیک است و به نوعی پیروزی در این دیدار بسیار ارزش دارد و در بازی‌های بعد زمینه صعود تیم فوتبال صبای قم به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی را نیز فراهم می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.vnkt23nqmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما