چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : 4735
حجت الاسلام آشتیانی بیان کرد:

قمی‌ها الگوی اخلاقی و انقلابی دنیای اسلام

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم قم حجت خدا در روی زمین و الگوی اخلاقی، اسلامی و انقلابی دنیای اسلام هستند.
قمی‌ها الگوی اخلاقی و انقلابی دنیای اسلام
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی ظهر چهارشنبه در مراسم گشایش باجه بانک توسعه تعاون ویژه صنف درودگران قم گفت: مردم قم الگوی اخلاقی، اسلامی و انقلابی دنیای اسلام هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم کشور همان شور انقلابی ۳۳ سال گذشته را دارند، اظهار داشت: این کشور ۳۳ سال پر التهاب و با فراز و نشیب را با سرافزاری تمام به سرانجام رسانده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاریخ نشان داده که انقلاب‌ها بعد از سه یا چهار سال دچار انحراف و افول می‌شوند، افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که همان خروش و جوشش سال‌های ابتدایی پیروزی را دارد و هر روز تاثیرگذارتر از گذشته جهان را متحول می‌کند.

آشتیانی با اشاره به حماسه سازی ملت ایران در ۹ دی، گفت: ملتی که با شور و حرارت حسینی از آرمان‌های ایده آل انقلابی دفاع می‌کند باید همیشه مورد احترام و تقدیر مسئولان باشد.

شهرک صنعتی چوب قم سریعتر راه اندازی شود
وی با انتقاد از این مطلب که درآمد صنعت چوب قم به جیب دیگران می‌رود، بیان داشت: متاسفانه حاصل زحمات این قشر زحمتکش را برخی دلالان و فروشندگان با سودهای کلان به جیب می‌زنند.

آشتیانی با ابراز خرسندی از حمایت بانک توسعه تعاون از صنف درودگران قم، افزود: اگر شهرک صنعتی چوب راه اندازی شود و بانک‌هایی مانند توسعه تعاون خدمات لازم را در اختیار صنف چوب بگذارد بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.enyk49n0m5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما