دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 47615
منبع : خبرگزاری فارس
در مرحله نهایی فوتبال نونهالان کشور رقم خورد

دومین تساوی متوالی پیام قم با عرشیان کرمانشاه / چشم امید قمی‌ها به اتفاقات

قم نيوز : قم نیوز: نماینده فوتبال استان قم دومین بازی خود از مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور را نیز با تساوی پشت سر گذاشت.
دومین تساوی متوالی پیام قم با عرشیان کرمانشاه / چشم امید قمی‌ها به اتفاقات
به گزارش قم نیوز، تیم پیام که به عنوان قهرمان رقابت‌های لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم نماینده این استان در مسابقات لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور شده است، در یک قدمی صعود به لیگ برتر دومین بازی خود را نیز با تساوی پشت‌سر گذاشت تا شرایط برای این تیم سخت شود.

فوتبالیست‌های نونهالان پیام قم که در نخستین مسابقه خود از مرحله نهایی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور برابر تیم شهرداری سقز به تساوی رسیده بودند، دومین بازی خود از این مرحله را نیز با تساوی برابر نماینده کرمانشاه به پایان رساندند تا از 6 امتیاز دو بازی اخیر تنها دو امتیاز در کارنامه داشته باشند.

نونهالان فوتبالیست پیام قم که در مرحله قبل به شهرستان بردسکن خراسان رضوی رفته بودند و در جدال با حریفان خود به عنوان صدرنشین مجوز صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور را کسب کردند، با هدف صعود به لیگ برتر در دومین بازی مرحله نهایی با تیم عرشیان کرمانشاه مساوی کردند.

در روز نخست بازی‌ها پیام قم با شهرداری سقز به تساوی دو بر دو دست یافت و در روز دوم برابر تیم عرشیان کرمانشاه به تساوی یک بر یک رضایت داد، در حالی که در مقابل شهرداری سقز محمدرضا نجفی بهترین بازیکن پیام بود که توانست هر دو گل تیمش را بزند اما در جدال با نماینده کرمانشاه محمدرضا پورصادق گل پیام را به ثمر رساند.

در حالی که تاکستان میزبانی این بازی‌ها را انجام می‌دهد، فوتبالیست‌های پیام قم در سومین بازی خود باید به مصاف تیم نوین‌گستر این شهر بروند، مسابقه‌ای که با توجه به شرایط جدول، کسب هر سه امتیاز آن برای پیام قم به منظور رسیدن به لیگ برتر کشور اهمیت بسیار زیادی دارد تا این تیم در صورت رقم خوردن اتفاقات به نفع خود از این گروه بالا برود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccpeq0.2bqms8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما