پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 48015
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم:

كاراته براي ورزش قم مدال مي‌گيرد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم گفت: كاراته به عنوان تنها رشته داراي نماينده در بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي قطعا از اين رقابت‌ها مدال مي‌گيرد.
رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم: كاراته براي ورزش قم مدال مي‌گيرد
رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم: كاراته براي ورزش قم مدال مي‌گيرد

به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار امروز، اظهار کرد: وجود چهره‌ موفق، شاخص و آماده‌ای همچون امیر مهدی‌زاده به نمایندگی از قم در ترکیب تیم اعزامی کاراته ایران به بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی این تضمین را به ما می‌دهد که کاراته برای ورزش قم از این بازی‌ها مدال می‌گیرد.

وی ادامه داد: مهدی‌زاده یک کاراته‌کای تمام حرفه‌ای است که از آمادگی بالایی برای حضور موفق در این دوره از بازی‌ها برخوردار است و با توجه به اینکه انگیزه وی کسب مدال از این بازی‌ها است، ما هم منتظر موفقیت این چهره ارزشمند در رقابت با حریفان شرکت کننده از کشورهای مختلف هستیم.

رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم بیان کرد: مهدی‌زاده کسب مدال از اکثر میادین معتبر برون‌مرزی را تجربه کرده و فقط جای خالی مدال از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و همچنین المپیک را در کارنامه خود دارد و با توجه به عزم بلند وی، یقینا توانایی دست‌یابی به این دو مدال را نیز دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون مهدی‌زاده یکی از اعضای تیم اعزامی ایران به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است که در وزن منهای 60 کیلوگرم برای تیم کشورمان به میدان می‌رود، ضمن اینکه تیم ملی امروز برای حضور در چهارمین دوره این بازی‌ها راهی باکوی آذربایجان شد.

برخوردار اضافه کرد: اعزام تیم ملی کاراته کشورمان در هر دو بخش مردان و زنان به چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی انجام شد و تیم ملی بانوان در اوزان منهای 50، 55، 61، 68 و به اضافه 68 و تیم مردان در اوزان منهای 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم اعزام شد.

وی یاد آور شد: در بخش مردان و در وزن منهای 60 کیلوگرم امیر مهدی‌زاده، در وزن منهای 67 کیلوگرم سعید احمدی، در وزن منهای 75 کیلوگرم علی‌اصغر آسیابری، در وزن منهای 84 کیلوگرم  ذبیح‌الله پورشیب و در وزن به اضافه 84 کیلوگرم سجاد گنج‌زاده راهی این رقابت‌ها شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchmvnk.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما