شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 26149

کاراته کای قمی قهرمان نوجوانان آسیا شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیات کاراته قم گفت: کاراته کای نوجوان قم با کسب مقام قهرمانی و نشان طلا به کار خود در پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا پایان داد.
کاراته کای قمی قهرمان نوجوانان آسیا شد
به گزارش قم نیوز، ˈعلیرضا برخوردارˈ  افزود: چهاردهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال با حضور ۳۷۰ کاراته کا از ۲۹ کشور در مالزی در حال برگزاری است و در رقابت های بخش کومیته رده سنی نوجوانان و در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم، ˈحمیدرضا نجاتیˈ کاراته کای شایسته قم به مدال طلا دست یافت.

وی گفت: این نوجوان قمی در راه رسیدن به مقام قهرمانی پس از یک دور استراحت در دور دوم نماینده چین را هشت بر صفر برد، سپس مقابل قزاقستان به برتری ۱۱ بر هفت رسید و در فینال موفق به شکست دادن حریف اردنی با نتیجه چهار بر صفر شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

وی اظهار داشت: در بخش پسران و در کاتای انفرادی نوجوانان ˈعلیرضا خدریˈ دیگر کاراته کای استان قم که در بخش کاتا نوجوانان حضور داشت، ابتدا با نتیجه پنج بر صفر نماینده کویت را شکست داد، در دومین دیدار مقابل حریف ژاپنی چهار بر یک نتیجه را واگذار کرد و در جدول شانس مجدد هم با نتیجه پنج بر صفر مغلوب کاتاروی کشور میزبان شد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb98b5.rhb0apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما