سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 24535

آغاز تمرینات تیم ملی کاراته نوجوانان

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت کاراته استان قم از آغاز دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان با حضور یک نماینده از قم خبر داد.
آغاز تمرینات تیم ملی کاراته نوجوانان
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخورداری اظهار کرد: دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان همزمان با برنامه‌های آماده‌سازی ملی‌پوشان عضو تیم ملی کاراته جوانان کشورمان از دوشنبه بیست و ششم خرداد ماه آغاز شد.

وی ادامه داد: میزبان این مرحله از تمرینات و اردوی تدارکاتی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشورمان سالن شهید کبکانیان تهران است و به نمایندگی از قم تنها یک کاراته‌کا در رده سنی نوجوانان در این مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی حضور می‌یابد.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته کشورمان تمرینات تیم‌های کاراته نوجوانان، جوانان کشورمان برای آمادگی حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم اکنون آغاز شده و تا روز ۳۱ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به میدان مهمی که پیش روی کاراته‌کاهای آینده‌دار کشورمان قرار دارد، اضافه کرد: تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان خود را برای حضور در چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان قاره کهن آماده می‌کنند.

برخورداری بیان کرد: مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان سال ۲۰۱۴ آسیا روزهای هفدهم تا نوزدهم مرداد ماه به میزبانی شهر کوالالامپور مالزی با حضور برترین‌های قاره کهن برگزاری می‌شود و در بین نفرات ملی‌پوش نوجوان حمیدرضا نجاتی از قم نیز خود را برای حضور در این پیکارها آماده می‌کند.

وی یادآور شد: این کاراته‌کای آینده‌دار قمی که در مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور که اسفند ماه سال گذشته با جدال مدعیان شرکت‌کننده از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت کاراته استان فارس برگزار شد توانست عنوان نخست و مقام قهرمانی وزن منهای ۷۰ کیلوگرم را کسب کند.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز کرد: در حالی که کاراته‏‌‏کاهای مدعی عضویت در تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان در پنج وزن برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی با یکدیگر پیکار کردند حمیدرضا نجاتی در پیکارهای این وزن مقتدرانه ظاهر شد و توانست عنوان نخست را با شکست تمام حریفان کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور آمادگی لازم برای حضور در رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته و همچنین تلاش برای کسب مجوز همراهی تیم ملی کاراته نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، چهره‏‌‏هایی که در پیکارهای قهرمانی کشور موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شده بودند بعد از سپری کردن تمرینات مستمر در این انتخابی به میدان رفتند و با سپری شدن مراحل مختلف انتخابی و تمرینات آماده سازی اکنون حمیدرضا نجاتی یکی از قمی‌های برگزیده برای اعزام به پیکارهای آسیایی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwwar.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما