شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 481
در بسکتبال با ویلچر 4 جانبه کشور؛

ایثار قم به میدان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم از رقابت این تیم با رقبای خود در مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر میلاد امام رضا (ع) خبر داد.
ایثار قم به میدان می‌رود
به گزارش قم نیوز، علی خوشرفتار امروز اظهار کرد: در حالی که زمان زیادی به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور باقی نمانده است، این روزها ایثار قم آخرین مراحل آماده سازی خود را نیز سپری می‌کند.

وی ادامه داد: بعد از پشت سر گذاشتن اردوهای مختلف آماده سازی و برگزاری چند‌ بازی تدارکاتی با تیم‌های مختلف حاضر در لیگ‌های کشور، در حال حاضر تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم در مسابقات چهار جانبه شهر مقدس مشهد به سر می‌برد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان اضافه کرد: رقابت‌های بسکتبال با ویلچر چهار جانبه مشهد مقدس به مناسبت اعیاد فرخنده میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: در واقع برگزار‌کننده این دوره از رقابت‌ها آستان قدس رضوی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی هستند که با همکاری یکدیگر این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند تا در پایان دو روز مسابقه، تیم قهرمان مشخص شود.

خوشرفتار عنوان کرد: در این مسابقات علاوه بر تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، تیم‌های بسکتبال با ویلچر آستان قدس رضوی، جانبازان اصفهان و جانبازان مشهد مقدس نیز حضور دارند.

وی با اشاره به برنامه برگزاری روز نخست این دوره از مسابقات، بیان کرد: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در گام نخست به مصاف جانبازان اصفهان خواهد رفت.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، عنوان کرد: این در حالی است که دو دیدار بعدی به ترتیب با تیم‌های آستان قدس رضوی و جانبازان مشهد مقدس برگزار می‌شود تا بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم در راه حضور قوی در لیگ برتر به سطح مطلوب آمادگی برسند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، پیکارهای فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از روز هفدهم مهر ماه آغاز می‌شود و بسکتبالیست‌های تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

خوشرفتار تصریح کرد: این تیم امسال هم کادر فنی و هم نفرات بسیار خوبی از چهره‌های شاخص بسکتبال با ویلچر کشور در ترکیب خود دارد و به امید خدا با حمایت‌های مسئولان استان این تیم با نام بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در سوپر لیگ به دنبال کسب موفقیت است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcgrq9t4ak97.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما