يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 48133
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم:

مردم مراقب اختلاف افكني هاي افراد سودجو در ايام انتخابات باشند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به ضرورت تامين امنيت انتخابات و برخورد با افراداخلالگر اظهار داشت: مردم مراقب اختلاف افكني هاي افراد سودجو در ايام انتخابات باشند
مردم مراقب اختلاف افكني هاي افراد سودجو در ايام انتخابات باشند
به گزارش روابط عمومی استانداری قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه ستاد انتخابات استان قم طي سخناني با بيان اينكه انسجام بسيار خوبي در بين برگزاركنندگان انتخابات وجود دارد اظهار داشت: اميدواريم با مشاركت حداكثري مردم شاهد انتخاباتي باشكوه در سراسر كشور باشيم.

استاندار قم با اشاره به ضرورت هوشياري مردم در برابر افرادي كه قصد تحريك احساسات  ايشان را دارند افزود: جريان نفاق كه به دنبال اختلاف افكني است، با بعضي رفتار ناشايست سعي در ايجاد تشويش و ناامني دارد.

نماينده عالي دولت در استان تامين امنيتي انتظامي در سطح استان را از مهمترين پيش نيازهاي برگزاري انتخابات دانست و ادامه داد: مسئولان امنيتي بايستي هرگونه حركت تحريك آميز را رصد و با آن برخورد جدي داشته باشند.

احد جمالي رئيس ستاد انتخابات استان قم نيز با اشاره به گذشت حدود 4 ماه از آغاز فعاليت هاي اين ستاد گفت: در اين مدت جلسات ستاد انتخابات به صورت مداوم برگزار شده است و نقاط ضعف و قوت مورد بررسي قرار گرفته است.

وي افزود: پس از آغاز فعاليت هاي ستادهاي تبليغاتي كانديداها به صورت مستمر جلسات كانديداها و نمايندگان ايشان توسط ستاد انتخابات رصد مي شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcipza5.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما