دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 4862
با حضور مسوولان قمی انجام شد؛

استقبال از قهرمان قمی کشتی فرنگی آسیا

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: مسوولان و جامعه ورزش قم امروز با اشتیاق به استقبال قهرمانی کشتی فرنگی آسیا رفتند.
استقبال از قهرمان قمی کشتی فرنگی آسیا
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی  تصریح کرد: بعد از موفقیت ارزنده‌ای که ‌هادی علیزاده پورنیا جوان ارزنده کشتی فرنگی قم در مسابقات قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشتی فرنگی آسیا کسب کرد، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان ورزش استان قم به استقبال این ورزشکار افتخار آفرین رفتند.

وی ادامه داد: موفقیت این جوان آینده دار کشتی قم برای مسوولان و مردم قم آنقدر ارزشمند است که امروز جوانان و علاقمندان بسیاری در مراسم استقبال از‌ هادی علیزاده قهرمانی شایسته کشتی فرنگی آسیا حضور یافتند.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: پس از قهرمانی در رقابت‌های کشتی فرنگی مردان بزرگسال آسیا در شهر گومی کره جنوبی، فرنگی کاران کشورمان ظهر امروز به کشور باز گشته و مورد استقبال علاقمندان به کشتی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی در حالی وارد تهران شدند که خبر افتخار آفرینی کشتی گیران رشته آزاد و قهرمانی آنها در قاره کهن شیرینی این موفقیت را دو چندان کرد.

رضایی با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها، عنوان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی گومی کره جنوبی با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز با شایستگی به مقام قهرمانی رسید.

وی یادآور شد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی به کار خود پایان داد که‌ هادی علیزاده پورنیا از جوانان بسیار خوب و خوش آتیه کشتی فرنگی قم، در وزن ۷۴ کیلوگرم با غلبه بر رقبای مطرح خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان آسیا شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم عنوان داشت: ‌هادی علیزاده در این دوره از رقابت‌ها در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو شد اما در دور دوم با حریفی از کشور اردن به نام رمضی صالح المعارفی برخورد کرد و با شایستگی از سد وی گذشت.

وی خاطرنشان کرد: سومین مرحله رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برای کشتی گیر قمی در شهر گومی کره جنوبی با درخشش وی برابر کشتی گیری از چین همراه بود و طی آن علیزاده با عبور از سد این کشتی گیر راهی دیدار نهایی شد.

رضایی بیان داشت: حریفی ژاپنی که‌ هادی علیزاده در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با وی مسابقه داد در رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ جو چین توانسته بود فرشاد علیزاده فرنگی کار مطرح کشورمان را با شکست مواجه کند اما ‌هادی علیزاده پورنیا با شایستگی حتی یک امتیاز هم به حریف خود نداد و توانست قهرمان آسیا شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.0baurhbw5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما