شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 48766
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه خبر داد

برپايي خيمه‌هاي معرفت در امامزادگان شاخص ويژه ماه رمضان/افزايش 10 درصدي اعزام مبلغان ماه رمضان

قم نيوز : قم نیوز: مديركل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه گفت: برپايي خيمه‌هاي معرفت از جمله ويژگي‌هاي شاخص اعزام ماه رمضان امسال است كه سال گذشته برپايي خيمه‌هاي معرفت به شكل رسمي نبود ولي امسال ابلاغ شد تا در امامزاده‌هاي شاخص شب‌ها خيمه‌هاي معرفت نصب شود.
برپايي خيمه‌هاي معرفت در امامزادگان شاخص ويژه ماه رمضان/افزايش 10 درصدي اعزام مبلغان ماه رمضان
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد شعبانی امروز با اشاره به اعزام مبلغ در ماه رمضان اظهار کرد: اداره‌کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه بر اساس برنامه هر ساله خود در این ایام به اعزام مبلغان به بقاع متبرکه و مکان‌های مورد درخواست همه استان‌های کشور اقدام می‌کند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 4 هزار نفر مبلغ به مناسبت ماه رمضان خبر داد و افزود: دوره‌های آموزشی متعدد در زمینه معارف نماز، روانشناسی و مباحث تفسیری ویژه مبلغان برگزار می‌شود. مبلغان از روز پیش از ماه رمضان در امامزادگان مستقر شده‌اند و تا روز عید فطر حضور دارند.

وی یادآور شد:‌ دو جلد کتاب ضیافت الهی و مجموعه مباحث تدبر و تفکر در آیات قرآن به عنوان ره توشه به مبلغان اهدا می‌شود تا برای مباحث مورد نیاز در تبلیغ استفاده کنند.

شعبانی با بیان اینکه تقرب به خداوند در بین مردم در ماه رمضان افزایش پیدا می‌کند گفت: آمار جرم و جنایت در ماه رمضان کمتر از ماه‌های دیگر بوده و تمایل مردم به سوی مساجد بیشتر است بنابراین در این ایام ضروری است مردم با آیات و روایات ویژه این ماه آشنا شوند.

 وی خاطرنشان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت از جمله ویژگی‌های شاخص اعزام امسال است زیرا سال گذشته برپایی خیمه‌های معرفت به شکل رسمی نبود ولی امسال ابلاغ شد تا هر شب در امامزاده‌های شاخص خیمه‌های معرفت برپا شود.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از افزایش 10 درصدی اعزام مبلغان ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: مبلغان در زمینه مشاوره، فن خطابه و احکام دوره‌هایی را می‌گذرانند به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده مبلغان در مناطق محروم علاوه بر امامزادگان به مساجد نیز اعزام شوند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcai0ny.49nai15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما