شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 48760
منبع : خبرگزاری فارس
در دیدار رئیس جمهور مطرح شد

تاکید آیت‌الله وحید خراسانی بر توجه بیشتر به امور دینی

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید در دیدار رئیس جمهور گفت: تا می‌توانید به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.
تاکید آیت‌الله وحید خراسانی بر توجه بیشتر به امور دینی
به گزارش قم نیوز، آیت الله حسین وحید خراسانی در دیدار رئیس جمهور با اشاره به آیه شریفه «قُولُوا لِلنّاس حُسنًا» گفت: طبق دستور قرآن شریف با مردم دنیا باید به نحو حسن گفت وگو کرد، پروردگار متعال می‌فرماید «قُولُوا لِلنّاس حُسنًا» «و با مردم، نیکو سخن بگویید». نه فقط با مسلمین بلکه با ناس و تمام مردم دنیا باید با زبان حسن و نیکو سخن گفت.

وی تصریح کرد: این مناصب همانطور که قرآن شریف می‌فرماید گذراست. «وَ تِلکَ الاَیامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس»«و ما این روزها را میان مردم به نوبت مى‌گردانیم». تا می‌توانید در این مدت به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید. خداوند می‌فرماید: «وَأَنذِرْهُمْ یَوْمَ الْحَسْرَةِ إِذْ قُضِیَ الْأَمْرُ» «و آنان را از روز حسرت بیم ده آنگاه که داورى انجام گیرد».

آیت‌الله وحید خراسانی همچنین با قدردانی از حضور چشمگیر و گسترده مردم در انتخابات، به دکتر روحانی تبریک گفت و برای موفقیت وی دعا کرد.

رئیس جمهور نیز در این دیدار با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات، این حضور را مایه مباهات و تقویت بیش از پیش ثبات و امنیت کشور برشمرد و گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، یکی از رقابتی‌ترین انتخابات‌های کشور بود .

روحانی با بیان اینکه تولید اشتغالزا از جمله اهداف دولت است، اظهار کرد: دولت و مسؤولان تمام تلاش خود را برای ایجاد ثبات و آرامش در مسیر رفاه مردم و کشور بکار گرفته‌اند و این موضوع در دولت دوازدهم با سرعت بیشتری تداوم می‌یابد.

رئیس جمهور همچنین جلب رضایت امام زمان و حرکت در مسیر اهداف دینی نظام و گسترش فرهنگ دینی و نشر معارف الهی را از اهداف خود و دولت دانست و گفت: من و همه اعضای دولت، همواره از ارشادات و رهنمودهای مراجع عظام و روحانیت معظم بهره برده‌ایم و به این رابطه گرم و صمیمانه با حوزه علمیه و مراجع عظام افتخار می‌کنیم.


انتهای پیام/ 136
https://qomnews.ir/vdce7f8e.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما