يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 48815
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس اداره تبليغ و ارتباطات مركز تخصصي نماز خبر داد

اجراي طرح توانمندسازي مربيان نهضت سوادآموزي در زمينه نماز

قم نيوز : قم نیوز: رئيس اداره تبليغ و ارتباطات مركز تخصصي نماز از اجراي طرح توانمندسازي مربيان نهضت سوادآموزي در زمينه نماز از مرداد امسال خبر داد.
اجراي طرح توانمندسازي مربيان نهضت سوادآموزي در زمينه نماز
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی خانی امروز در قم، با اشاره به توانمندسازی معلمان در زمینه نماز اظهار کرد: 10 هزار نفر از معلمان زیر پوشش آموزش‌های این طرح قرار گرفتند و اهمیت، اسرار، آثار نماز و پرسش‌ها و شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز به آنها آموزش داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح بیان ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران از ابتدای مرداد ماه امسال به طور مجدد کلید می‌خورد و این طرح دارای سه مرحله مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته است.

رئیس اداره تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با اشاره به برگزاری طرح بیان در 13 استان و آموزش هزار و 100 نفر گفت: در دوره مقدماتی و تکمیلی موضوعاتی مانند نمازشناسی، شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز ویژه کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود.

وی از اجرای طرح توانمندسازی مربیان نهضت سوادآموزی در زمینه نماز خبر داد و افزود: این طرح از ابتدای مرداد امسال آغاز می‌شود توسعه فرهنگ نماز در بین خانواده‌ها و آموزش نماز در مناطق محروم عشایری از اهداف این طرح است که در آن اهمیت نماز، آثار نماز در زندگی و خانواده و شیوه‌های دعوت به نماز به افراد آموزش داده می‌شود.

ولی‌خانی خاطرنشان کرد: شیوه‌های دعوت به نماز با در نظرگیری رویکردهایی آموزش داده می‌شود که شیوه‌های دعوت به نماز به فراگیران از جمله آنها است.

وی با اشاره به نیاز در زمینه تربیت کارشناسان نماز گفت: تأمین کارشناس نماز تا اندازه‌ای جبران شده ولی هنوز نیاز در این زمینه وجود دارد. با توجه به درخواست استان‌ها و برنامه‌های گسترده ستاد اقامه نماز در توسعه و ترویج فرهنگ نماز باید کارشناسانی در این زمینه تربیت شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcftcdj.w6dcyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما