دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 48868
منبع : خبرگزاری فارس
فرماندار قم خواستار شد

برگزاری باشکوه مراسم استانی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

قم نيوز : قم نیوز: ‌ فرماندار قم با تاکید بر اینکه جمعیت اعزامی به مراسم 14 خرداد نسبت به جمعیت کل استان قم قابل توجه نیست، گفت: مراسم های استانی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نباید در حاشیه مراسم اصلی این مناسبت قرار گیرد.
برگزاری باشکوه مراسم استانی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)
به گزارش قم نیوز، رضا سیار یکشنبه شب در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بدهی گذشته اتوبوس‌ها برای اعزام به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به صورت کامل پرداخت شده است، اظهار کرد: هزینه اتوبوس‌های خارج از استان بیشتر از اتوبوس‌های داخلی استان قم است به همین علت امسال باید اعتبار ویژه‌ای برای تامین هزنیه اتوبوس‌های مورد نیاز مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) درنظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه امسال زمان برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به عصر روز چهاردهم خرداد تغییر کرده است، اضافه کرد: امیدواریم امسال با توجه به اینکه برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برای شب چهاردهم برنامه‌ریزی شده است از شکوه مراسم کاسته نشود.

فرماندار قم با تاکید بر اینکه جمعیت اعزامی به مراسم 14 خرداد نسبت به جمعیت کل استان قم قابل توجه نیست، تصریح کرد: مراسم استانی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نباید در حاشیه مراسم اصلی این مناسبت قرار گیرد و کم‌رنگ شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران استانی در مراسم های روز 14 و 15 خرداد حضور پر رنگ نداشته‌اند و این مسئله برخی ذهنیت را به دنبال داشته است، بنابر این مدیران باید در مراسم های این روزها حضور چشمگیری داشته باشند.

سیار از اهتمام نیروهای مسلح استان قم نسبت به برگزاری با شکوه راهپیمایی روز 15 خرداد یاد کرد و گفت: امیدواریم امسال نیز با شکوه‌تر از سال گذشته بتوانیم این راهپیمایی را برگزار کنیم.

وی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 15 خرداد تاکید کرد و افزود: دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف باید در راستای حضور حداکثری مردم تبلیغات و اطلاع‌رسانی لازم را دنبال کنند.

فرماندار قم با بیان اینکه تدابیر لازم لازم برای اعزام مردم قم به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: حفاظت مسیر اتوبوس‌ها با مشارکت دستگاه‌های مختلف امنیتی تامین شده و در حوزه جاده‌های استان تهران نیز هماهنگی‌های لازم با نیروهای امنیتی انجام شده است تا با مشکل خاصی مواجه نباشیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdjj0o.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما