پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 49328
منبع : خبرگزاری فارس
نماينده شوراي عالي انقلاب فرهنگي در شوراي فرهنگي اجتماعي زنان مطرح کرد

بندگي و بردگي نظام اسلامي در سند 2030 /سند ننگين 2030 بايد حذف شود

قم نيوز : قم نيوز: نماينده شوراي عالي انقلاب فرهنگي در شوراي فرهنگي اجتماعي زنان گفت: در سند 2030 بندگي و بردگي كامل از سوي نظام اسلامي اعلام شده و این در حالی است که مسؤولان اعلام می کنند این سند تعهدآور نيست.
بندگي و بردگي نظام اسلامي در سند 2030 /سند ننگين 2030 بايد حذف شود
بندگي و بردگي نظام اسلامي در سند 2030 /سند ننگين 2030 بايد حذف شود
به گزارش قم نيوز، کبری خزعلی امروز، با اشاره به معاهده 2030 اظهار کرد:‌ این سند به معنای تغییر جهان مطابق الگوی غرب است که ادامه برنامه 2015 محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه تمام کشورهایی که تا سال 2015 گفتمان‌سازی را انجام داده بودند در نیویورک جمع شدند و رؤسای جمهور تعهد دادند به طوری که در این سند 17 بار کلمه «متعهد می‌شویم» و بالغ بر 150 بار عنوان «ما تضمین می‌کنیم» ذکر شده است.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه سند ملی از سال 90 معطل بوده است گفت: در سند ملی گفته شده بود که می‌خواهیم انسانی مؤمن، متعهد، خداباور، معادباور، مسؤول، پرکار، فعال، دلسوز، مهربان، خدمت‌گزار، مجاهد، منتظر ظهور و پرتلاش مطابق نظام معیار اسلامی باشد در حالی که در سند 2030 در حد یک خط انسانی مهربان، دلسوز، فداکار و جهان‌اندیش ذکر شده است.

وی خاطرنشان کرد: تغییرات و تحولات برای دانش‌آموز، دانشجو و استاد در این سند مطابق الگوی سکولار غربی است به طوری که نگرش، بینش، روش و برنامه عمل آنها با الگوی غربی تطابق دارد. در این سیستم نظارت به یونسکو سپرده شده و برنامه و هدایت با او است ولی مشارکت در اجرا همراه نظارت و شاخص آنها با ما است.

خزعلی عنوان کرد: در این عرصه بندگی و بردگی کامل از سوی نظام اسلامی اعلام شده در حالی که مسؤولان در حال اعلام هستند که این سند تعهدآور نیست.

وی با بیان اینکه سند 2030 بسیار ننگین است و باید حذف شود گفت: سند ملی کشور از سال 90 روی زمین مانده است و سند بیگانه در شهریور 2015 تصویب شده و همان زمان در دولت تصویب و به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی از این امر بی‌اطلاع بودند و تنها دولت تعهد داده و پس از تعهد عملی و ابلاغ کرده است.

 وی عنوان کرد: این سند قابل اصلاح نیست زمانی که سند ملی داریم چرا سند بیگانه را تحمیل کنیم بنابراین به هیچ وجه این سند قابل قبول نیست.

خزعلی یادآور شد: بر اساس قانون اساسی رئیس جمهور باید در این خصوص لایحه ای به مجلس ارسال و مجلس در کمیسیون‌ها این سند را مطرح کرده و سیر قانونی دنبال می شد.

وی ادامه داد: مردم در طومارهای خود بیان کردند کسانی که این مسیر را طی کردند باید در محاکم قضایی پاسخگو باشد تا کسی جرأت نکند با مردم ما اینگونه رفتار کند و به شعور مردم اهانت شود و مردم را فریب دهد.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:‌ این سند اساس دین، فرهنگ و خانواده را نابود می‌کند و یونسکو ادعای مستقل بودن دارد در حالی که مستقل نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfcmdj.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما