يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : 50320
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

سند ۲۰۳۰ اجرای اهداف صهیونیسم جهانی است

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ به دنبال اسلام سکولار و خنثی است، گفت: یونسکو در پناه رژیم صهیونیستی است و اجرای مفاد سند ۲۰۳۰ همان اجرای مفاد اهداف صهیونیسم جهانی در کشورهای اسلامی است.
سند ۲۰۳۰ اجرای اهداف صهیونیسم جهانی است
سند ۲۰۳۰ اجرای اهداف صهیونیسم جهانی است
به گزارش قم نیوز، کبری خزعلی طی سخنانی در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به مفاد سند ۲۰۳۰ به نقد و تحلیل ابعاد مختلف این سند پرداخت و اظهار کرد: سند ۲۰۳۰ با روح اسلام و قرآن در تضاد بوده و عملا بخش زیادی از آیات قرآن کریم در مورد حجاب و عفاف، تربیت فرزند و احکام مربوط به عفاف و زنا را نقض می‌کند.

وی با بیان اینکه باید نسبت به تهاجم‌های دشمن در عرصه‌های مختلف آگاه باشیم، اضافه کرد: سند 2030 توصیه نیست بلکه تعهد محض به یونسکو است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید براینکه سند 2030 سبب بردگی معلمان و نظام آموزشی می‌شود، تصریح کرد: در صفحه ۱۰۲ این سند بیان شده است که باید نظام آموزشی در مدارس و مهدهای کودک به طور کامل زیر نظر یونسکو باشد و باید دقت کرد که این تعبیر این سند را از یک توصیه به یک تعهد الزام‌آور تبدیل می‌کند که در صورت اجرا نکردن سبب دریافت اخطار از سوی سازمان ملل متحد در زمینه تخطی از حقوق بشر می‌شود.

خزعلی مطرح کرد: با این سند به صورت کامل نظام آموزشی کشورهای اسلامی زیر بیرق یونسکو قرار گرفته و صهیونیسم جهانی به راحتی با پوشش یونسکو اهداف خود را در کشورهای اسلامی اجرایی کرده و کشورهای اسلامی را به کشورهای سکولار تبدیل می‌کند.

وی افزود: سند 2030 به صورت جدی با بیان مفادی در زمینه آموزش‌های جنسی، برابری جنسی و آزاد گذاشتن روابط جنسی آیات قرآن را در زمیه حجاب و عفاف، خانواده و احکام زنا نقض می‌کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه تعیین سیاست‌های کلان و کلی نظام با رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: این سند بدون اجازه رهبری امضا شده و با وجود مخالف رهبری و مراجع همچنان لغو آن از طریق رسانه‌های گروهی اعلام نمی شود و اگر این سند لغو نشود در آینده مجبور می‌شویم به علت الزام‌آوری این سند، قوانین اسلامی را به علت فشارهای بین‌المللی در کشورهای اسلامی تغییر دهیم.

وی یادآور شد: سند 2030 باید بدون چشم‌پوشی لغو شود چرا که این سند تهدیدی برای اسلام، مکتب عاشورا، نسل جوان و ارکان خانواده بوده و به بهانه عدالت جنسیتی به دنبال آزادی روابط جنسی و از بین بردن عفاف و حجاب به عنوان رمز قدرت و تمدن کشورهای اسلامی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjytei.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما