سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 49517
منبع : خبرگزاری فارس
معاون روابط عمومی سپاه استان قم خبر داد

برگزاری گردهمایی خبرنگاران افتخاری بسیج در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون روابط عمومی سپاه استان قم از برگزاری نخستین گردهمایی خبرنگاران افتخاری بسیج در سال 96 به منظور ارتقاء مهارت خبرنویسی خبرنگاران و تقدیر از افراد برتر خبر داد.
برگزاری گردهمایی خبرنگاران افتخاری بسیج در قم
به گزارش قم نیوز، علی تقوایی، با اشاره به فعالیت خبرنگاران بسیجی در رده‌های مختلف سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) اظهار کرد: این خبرنگاران بدون هیچ چشم‌داشت مادی برای انعکاس عملکردها و برنامه‌های مجموعه‌های مختلف بسیج و سپاه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران بسیجی هر فصل در همایشی گردهم می‌آیند، اضافه کرد: در این همایش‌ها تلاش می‌کنیم تا با استفاده از اساتید و کارشناسان برجسته استان مهارت خبرنگاران بسیجی را افزایش داده و در راستای افزایش آموزه‌های آنها موثر باشیم.

معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: همایش‌های فصلی خبرنگاران بسیجی استان قم طی سال گذشته با محوریت مباحث تیتر نویسی، عکاسی، سوژه یابی و اصول خبرنویسی و حضور پر شور خبرنگاران افتخاری بسیج به صورت مطلوبی برگزار شده است.

وی از برگزاری نخستین همایش فصلی امسال خبرنگاران بسیجی در سالن جلسات مجتمع آموزشی شهید آیت‌الله سعیدی یاد کرد و گفت: در این همایش ویژگی‌های حرفه‌ای و اخلاقی خبرنگار، بایسته‌های خبرنویسی و لزوم حضور موثر خبرنگاران افتخاری در تمام عرصه‌های اجتماعی توسط ابوالفضل بمانی از فعالان رسانه‌ای بسیج مورد بحث قرار گرفت.

تقوایی یادآور شد: در بخش پایانی این همایش از حمید درویشی، طاهره کرمانی و فاطمه نظری به عنوان سه نفر از خبرنگاران پر تلاش نواحی مقاومت بسیج سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) تقدیر شد.

وی به حضور محمدحسن یزدی‌نژاد سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم در همایش فصلی خبرنگاران افتخاری بسیج اشاره کرد و ادامه داد: خبرنگاران بسیجی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) با ارائه اخبار مطلوب از نظر کیفی و کمی در میان خبرنگاران دیگر سپاه‌های استانی جایگاه مطلوبی را به خود اختصاص داده‌اند اما باید برای ارتقای این جایگاه تلاش کنند.

تقوایی با تاکید بر اینکه معاونت روابط عمومی سپاه استان قم نسبت به انعکاس اخبار رده‌های مختلف اهتمام جدی دارد، عنوان کرد: امیدواریم با مشارکت خبرنگاران بسیجی و استفاده از ظرفیت‌های موجود بتوانیم به رسالت‌های خود به شیوه مطلوبی عمل کنیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfetdj.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما