چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 49572
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

سامانه جامع برخط نظارت بر پروژه‌های فضای سبز شهری راه اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: سامانه جامع برخط نظارت بر پروژه‌های فضای سبز شهری راه اندازی شد.
سامانه جامع برخط نظارت بر پروژه‌های فضای سبز شهری راه اندازی شد
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان، از راه‌اندازی سامانه جامع برخط نظارت بر پروژه‌های فضای سبز شهری خبر داد و اظهار کرد: سامانه جامع نظارت برپروژه های فضای سبز سرعت و کیفیت کار را افزایش داده است.

وی حذف صورت وضعیت‌های کاغذی، کاهش رفت و آمدهای اداری، افزایش ضریب امنیت در تهیه اسناد مالی و بررسی‌های آنی عملکرد پیمانکاران را تنها بخشی از نتایج حاصل از راه اندازی سامانه جامع نظارت بر فضای سبز عنوان کرد و گفت: راه اندازی این سامانه یکی از اقدامات انجام گرفته از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پیما‌ن‌های نگهداری فضای سبز است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه تا پیش از این بررسی صورت وضعیت‌ها و رفت وآمدها روند کارها را طولانی‌تر می‌کرد افزود: این روند تبدیل به سامانه نظارتی شد که به صورت آنلاین پیمانکاران، ناظران مقیم مناطق و همه بخش‌های مالی و اداری که با پیمانکار و قرارداد سرو کار دارند با آن کار می‌کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرهای بزرگ کشور نمونه‌ای از این سامانه را داشتند، در قم هم تصمیم بر ایجاد آن گرفته شد و با سه سال کار روی این سامانه به صورت بومی و در قالب مورد نیاز شهر قم سامانه طراحی و راه اندازی شد.

جوادیان با تاکید برا ینکه چند ماهی است که به صورت رسمی همه ناظران و پیمانکاران با سامانه بر خطر نظارتی کار می‌کنند خاطرنشان کرد: افزایش سرعت، حذف اسناد کاغذی و مکتوب دست و پا گیر و به روز بودن و صحت و سقم محاسبات وایجاد یک فضای مطمئن در تهیه و تأیید اسناد مالی و بررسی‌های آنی عملکرد پیمانکاران از مزایای این سامانه است که درحال حاضر برای پیمان‌های نگهداری از آن استفاده می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: فاز توسعه ای این سامانه در سال جدید انجام می‌گیرد که در این فاز پیمان‌های احداث فضای سبز هم وارد سامانه می‌شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgxn9t.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما