پنجشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 4964
امیرآبادی:

ملت با وحدت و مشارکت در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: کاندیدای جبهه پایداری در نهمین انتخابات مجلس گفت: عدم موفقیت دشمنان ناشی از توجه ویژه خداوند به ملت ایران، رهبری‌های مدبرانه امام راحل و مقام معظم رهبری و ‌هوشیاری و وحدت مردم است.
ملت با وحدت و مشارکت در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی  با اشاره به نزدیک شدن زمان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نامزدهای مجلس باید قانون انتخابات را پذیرا بوده و نسبت به اجرای مفاد آن اقدام کنند.

وی افزود: نامزدها باید به قانون فعلی که برای حضور در انتخابات اعلام شده است پایبند بوده و به عنوان یک نظام انتخاباتی آن را رعایت کنند.

رییس سابق کمیسیون حمل و نقل شورای شهر قم در خصوص ویژگی‌های کاندیدای اصلح گفت: وفاداری به نظام مقدس جموری اسلامی، ‌انقلاب، ولایت فقیه و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین ویژگی‌های کاندیدای اصلح را تشکیل می‌دهد.

وی دفاع از حریم مرجعیت،‌ روحانیت و حقوق ملت را از دیگر شاخصه‌های یک نامزد اصلح برشمرد و گفت: رفع تبعیض، ‌مبارزه با اشرافی‌گری،‌ مردم داری، ‌رسیدگی به مشکلات مردم و حضور فعال در مجلس از دیگر شاخصه‌های نماینده مجلس است.

امیرآبادی رسیدگی به وضعیت معیشتی و مشکلات مردم را از جمله وظایف نمایندگان مجلس دانست و تصریح کرد: مردم باید با توجه به نکات ریز نسبت به شناسایی یک نامزد و انتخاب او برای حضور در خانه ملت اقدام کنند.

وی مهم ترین نکته‌ای که مردم می‌توانند برای شناسایی یک نامزد اصلح به آن مراجعه کنند را سخنان امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ذکر کرد.

این عضو سابق شورای شهر اذعان کرد: پیشوایان انقلاب اسلامی ایران شرایط و خصوصیات یک نامزد اصلح را برای مردم تبیین کرده‌اند که با توجه به برگزاری انتخابات متعدد در ایران مواضع ایشان به صورت کامل روشن است و مردم با استفاده از این منابع می‌توانند به تشخیص درستی برسند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن در هر زمان که به طراحی نقشه‌ای پرداخته نتوانسته در اجرای آن موفق عمل کند.

امیرآبادی که کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در قم است، تصریح کرد: عدم موفقیت دشمنان ناشی از توجه ویژه خداوند به ملت ایران، هدایت‌های امام راحل در نخستین روزهای انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی، ‌هوشیاری و وحدت مردم است.

وی افزود: در انتخابات پیش رو نیز مسوولین برگزار کننده و ‌نامزدهای انتخاباتی با وفاداری به آرمان‌های انقلاب باید مردم را به حضور گسترده در صحنه تشویق کنند و نباید از هیچ یک از افرادی که در این حماسه ملی نقش دارند رفتاری سر بزند که ناخوشایندی مردم را فراهم کند.

این عضو سابق شورای شهر قم تاکید کرد: مردم با هوشیاری و آگاهی نشان خواهند داد که از آرمان‌های کشورشان دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.p8ebjh8oe9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما