شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 5017
حجت الاسلام آشتیانی بیان کرد:

اصول گرایی، بصیرت و خدمت صادقانه

قم نيوز : قم نیوز: آشتیانی با اشاره به شعار خود مبنی بر "اصول گرایی، بصیرت و خدمت صادقانه" برای نامزدی در این دوره از مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: شعار اصول گرایی و بصیرت بیانگر فعالیت های فرهنگی است که بسیار مورد نیاز و تاکید است.
اصول گرایی، بصیرت و خدمت صادقانه
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی با اشاره به ویژگی های یک نماینده اصلح مجلس، اظهار داشت: نماینده اصلح باید متدین، با اخلاص و مردمی باشد.

وی تصریح کرد: نماینده اصلح باید درد مردم را بداند و نیازهای آنان را درک کند تا بتواند با وضع و یا اصلاح قوانین درصدد مرتفع کردن و رفع آنها برآید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی قانون مداری و ولایی بودن را از دیگر شرایط یک نماینده اصلح برشمرد و افزود: چنین نماینده ای باید پیرو سیاست های کلانی که مقام معظم رهبری برای کشور مشخص می‌کنند، باشد.

وی ادامه داد: همچنین یک نماینده اصلح باید روحیه استکبار ستیزی داشته باشد تا بتواند در برابر سلطه غرب مبارزه کند والا ممکن است کشور به شرایط دوران قبل از انقلاب بازگردد.

آشتیانی با اشاره به شعار خود مبنی بر "اصول گرایی، بصیرت و خدمت صادقانه" برای نامزدی در این دوره از مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: شعار اصول گرایی و بصیرت بیانگر فعالیت های فرهنگی است که بسیار مورد نیاز و تاکید است.

وی اضافه کرد: خدمت صادقانه نیز به معنی برداشتن فاصله ها، رفع تبعیض ها و رفع نیازها با هدف عدالت محوری است.

اینکه هر نماینده برنامه ای برای خود بیان کند، تنها یک شعار است
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سئوال که برنامه های شاخص شما بعد از نمایندگی در مجلس نهم چیست، گفت: این که افراد و یا نامزدهای انتخاباتی هد کدام برنامه هایی را برای آینده کاری خود بیان می کنند، تنها یک شعار است و جنبه عملی ندارد.

برنامه نمایندگان باید طبق برنامه پنج ساله و با ملاحظه سند چشم انداز باشد
وی یادآور شد: علت آن هم این است که مسوولان باید برنامه ها را طبق برنامه پنجم توسعه و ملاحظه سند چشم انداز ۲۰ ساله ای که برای کشور ترسیم شده، انجام دهند، بنابراین نمایندگان مجلس نیز باید تنها در این چهارچوب تلاش و فعالیت کنند و برنامه های آنها بستری برای تحقق این اسناد بالادستی باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.z8nbjh87f9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما