جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 49685
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد

فعالیت کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شیفت شب

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: اکنون شیفت شبانه کتابخانه این آستان از ساعت 22 تا سه بامداد برقرار است.
فعالیت کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شیفت شب
فعالیت کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شیفت شب
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل محمدی کاشانی ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتابچه سیاقیه جمع و خرج آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن حضرت خدیجه(س) کتابخانه آستان مقدس برگزار شد، با اشاره به این کتابچه اظهار کرد: تهیه کتابچه سیاقیه جمع و خرج آستان مقدس حضرت معصومه(س) توسط کارشناسان برجسته صورت گرفت و امیدواریم که این کتابچه پاسخگوی نیاز پژوهشگران باشد.

وی ادامه داد: کتاب‌های تخصصی در کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) وجود دارد، بخشی از این کتاب‌ها به علت گران بودن در بخش کتاب‌های نفیس نگهداری می‌شود و افراد می‌توانند که به این کتاب‌های تخصصی دسترسی پیدا کنند.

مدیرکل فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: در کتابخانه این آستان مقدس کارت‌های محققین با کارت‌های عموم افراد فرق دارد و پس از ماه مبارک رمضان کارت‌های عضویت اعضای عمومی کتابخانه آستان مقدس صادر می‌شود.

محمدی کاشانی به اشاره به شیفت شبانه کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این شیفت مورد استقبال خوب علاقه مندان قرا گرفت و اکنون شیفت شبانه کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) از ساعت 22 تا سه بامداد برقرار است.

وی ادامه داد: برای اینکه بخش‌های مختلف کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) را در شب‌ها فعال کنیم، نیاز به حمایت داریم، نیروهای کتابخانه محدود است و با این تعداد نیروی محدود نمی‌توانیم که بخش‌های مختلف کتابخانه آستان مقدس را در شیفت شب باز نگه داریم، البته امیدواریم که یک تالار مطالعه دیگر را در کتابخانه به شیفت شب اضافه کنیم.

مدیرکل فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: کتابخانه این آستان مقدس در شب‌ها فعال است، اما باز ماندن کتابخانه به صورت 24 ساعته دشواری‌هایی را به دنبال دارد، تغییراتی در کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) پس از ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) پس از ماه مبارک رمضان در روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل‌بیت(س) به صورت نصف روز است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbs0ba.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما