شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 49706
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم:

شورای شهر پنجم باید به دنبال اتمام پروژه‌های نیمه تمام قم باشد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای شهر پنجم باید اولویت خودش را اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در شهر قم قرار بدهد.
شورای شهر پنجم باید به دنبال اتمام پروژه‌های نیمه تمام قم باشد
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان با اشاره به نقاط قوت شورای شهر چهارم شهر قم اظهار کرد: یکی از این نقاط قوت، انتخابات شهرداران خوب برای این شهر بود، در دوره چهارم شورای قم، ابتدا دلبری و پس از او سقائیان نژاد به عنوان شهردار برای قم انتخاب شدند.

وی ادامه داد: سقائیان نژاد پیش از انتصاب به سمت شهردار قم، 12 سال سابقه شهردار بودن در شهر اصفهان را داشت و دارای اشراف کامل به مسائل شهری بود و انتخابات سقائیان نژاد به عنوان شهردار قم، تحولات خوبی را در این شهر رقم زد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: یکی از نقاط قوت شورای شهر چهارم، حضور خبرنگاران در جلسات شورا بود و از این طریق تصمیمات و مشروح مذاکرات شورای شهر قم به مردم انتقال پیدا کرد.

ذاکریان با اشاره به فعال بودن پروژه‌های عمرانی در شهر قم اظهار کرد: در شورای شهر چهارم با وجود مشکلات اقتصادی کشور، اما با تدابیر اندیشیده شده عمده پروژه‌های عمرانی در شهر قم با توقف مواجه نشد، از جمله این پروژه‌ها می‌توان به مترو، احداث تقاطع‌ها و بازگشایی معابر در این شهر اشاره کرد.

وی ادامه داد: در دوره فعالیت شورای شهر قم، پروژه‌های عمرانی در این شهر هر چند سرعت فعالیتش کند شد، اما ادامه پیدا کرد، تنها چند پروژه در این دوره متوقف شد که مشکلات این پروژه‌ها از سطح تصمیم گیری شهرداری و شورای شهر قم فراتر بود.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: یکی از نقاط قوت شورای چهارم این شهر تشکیل کمیسیون حقوقی و نظارت بود و شورا با تشکیل این کمیسیون گامی در جهت تقویت بعد نظارتی خودش برداشت، گرچه فعالیت کمیسیون حقوقی و نظارت شورای چهارم شهر قم می‌توانست بهتر باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای شهر پنجم شهر قم باید اولویت خودش را اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در شهر قرار بدهد و این مساله را با قوت پیگیری کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfvedj.w6d1xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما