شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : 49723
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم:

بخش‌های باقیمانده زیرگذر پیامبر اعظم(ص) به زودی تکمیل می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: بخش‌های باقیمانده زیرگذر پیامبر اعظم(ص) به زودی تکمیل می‌شود.
بخش‌های باقیمانده زیرگذر پیامبر اعظم(ص) به زودی تکمیل می‌شود
بخش‌های باقیمانده زیرگذر پیامبر اعظم(ص) به زودی تکمیل می‌شود
به گزارش قم نيوز، علیرضا قاری قرآن امروز، با اشاره به بازگشایی مسیر بلوار شهید کبیری به سمت بلوار شهید کریمی و میدان مرجعیت، اظهار کرد: در آستانه نیمه‌شعبان با توجه به حجم بالای تردد مسیر و جلوگیری از تداخل تردد به سمت مسجد مقدس جمکران این مسیر به سرعت از زیرگذر پیامبر اعظم(ص) بازگشایی شد.

معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه بخش های باقیمانده از زیرگذر و بلوار شهید کبیری و کریمی در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: در بخش زیرگذر نیز بخشی از رمپ و لوپ‌ها و... باقی مانده که پیمانکار اقدامات نهایی برای تکمیل این بخش را در حال انجام است.

قاری قرآن تکمیل بلوارهای شهید کبیری و کریمی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بازگشایی این مسیر ضمن افزودن به رینگ سوم ترافیکی شهر تسهیل تردد به سمت بلوار جمهوری، انسجام، شهرک قدس و بلوار آیت الله بروجردی را در پی دارد.

وی اضافه کرد: با افتتاح فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی و اتصال میدان مرجعیت و انسجام به پردیسان نیز این دو بلوار و مسیر منتهی به بزرگراه امام علی(ع) اهمیت ویژه پیدا کرده و حجم بالای تردد در این مسیر شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexf8e.jh8owi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما