سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 49837
منبع : خبرگزاری فارس
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری قم:

دستگاه‌ها حداقل 20 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری قم با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید حداقل 20 درصد در مصرف انرژی خود صرفه‌جویی کنند، گفت: یکی از موضوع‌هایی که در سال جاری به صورت ویژه دنبال می‌شود تلاش برای کاهش مصرف حامل‌های انرژی در دستگاه‌های دولتی است.
دستگاه‌ها حداقل 20 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند
به گزارش قم نیوز، سید صدرالدین موسوی ظهر امروز در سومین نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه برگزار شد، با اشاره به حضور گسترده مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امیدواریم دولت دوازدهم بتواند با موفقیت اهداف مورد نظر نظام اسلامی را دنبال کند.

وی از 27 خرداد به عنوان سالروز تشکیل جهاد کشاورزی یاد کرد و افزود: این مناسبت را به نیروهای جهاد کشاورزی تبریک می‌گوییم چرا که این افراد فعالیت‌های مطلوبی را در استان قم دنبال کرده‌اند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری قم با بیان اینکه روز قشر بسیج اساتید و سالروز شهادت شهید چمران را در پیش داریم، تصریح کرد: این روز را به اساتید بسیجی استان قم تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم این افراد بتوانند در تحقق اهداف مورد نظر نظام اسلامی در دانشگاه‌ها رسالت‌های خود را دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و به منظور صرفه‌جویی حامل‌های انرژی طی ابلاغیه‌ای درخواست کرده تا ساعت اداری را زودتر آغاز کنیم که امیدواریم مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به این ابلاغیه اهتمام جدی داشته باشند.

موسوی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید حداقل 20 درصد در مصرف انرژی خود صرفه‌جویی کنند، عنوان کرد: یکی از موضوع‌هایی که در سال جاری به صورت ویژه دنبال می‌شود تلاش برای کاهش مصرف حامل‌های انرژی در دستگاه‌های دولتی است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی استان قم به منظور اشتغال و یاری‌رساندن به خانواده‌های نیازمند اقدامات قابل توجهی داشته‌ است، اظهار کرد: مسؤولان این مجموعه طی جلسات آینده گزارش‌های لازم را ارائه می‌دهند؛ صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به همت کمیته امداد امام خمینی استان قم و به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارائه تسهیلات با سود پایین فعالیت خود را آغاز کرده است.

موسوی از لزوم جلوگیری از شایعه‌پراکنی‌ها یاد کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید اخبار خود را با مجموعه روابط عمومی استانداری قم هماهنگ کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری قم یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی در راستای شفاف‌سازی موظف هستند که در سامانه دسترسی مردم به اطلاعات دستگاه‌ها مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca0any.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما