شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 5003
دنبال نامه آيت‌الله مهدوی كنی صورت گرفت؛

حمايت ۱۵ تن از علما و اعضای جامعه مدرسين از حجت‌الاسلام بنايی

قم نيوز : قم نیوز: ۱۵ تن از علما و اعضای جامعه مدرسين حوزه علميه قم با نوشتن نامه‌هايی خطاب به مردم قم از حجت‌الاسلام علی بنايی در انتخابات مجلس حمايت كردند.
حمايت ۱۵ تن از علما و اعضای جامعه مدرسين از حجت‌الاسلام بنايی
به گزارش قم نیوز، این حمایت‌ها در پی نامه آیت‌الله مهدوی كنی به اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صورت گرفت.

در نامه آیت‌الله مهدوی كنی رییس مجلس خبرگان رهبری به اعضای جامعه مدرسین آمده است: با شناختی كه حقیر از مواضع سیاسی حجت‌الاسلام آقای بنایی دارم و حضرت آیت‌الله مومن نیز تائید می‌كنند، انتظار داریم كه خدمات شایسته ایشان ملحوظ شود.

آیت‌الله محمد مومن نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری و عضو ارشد جامعه مدرسین نیز نوشته است: حجت‌ الاسلام آقای بنایی در طول دو دوره نمایندگی از مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مسیر اسلام اصیل حركت داشته و خدمات مختلف فراوانی انجام داده و صفت سیاسی و رفتاری او مورد تائید است.

بر اساس این گزارش حضرات آیات ملكوتی، محفوظی، مقتدایی، طاهری خرم آبادی، میرمحمدی، استادی، مسعودی خمینی، فاضل لنكرانی، فیض گیلانی، نظری، صابری همدانی، غروی و حجت‌الاسلام جمشیدی در نامه‌های جداگانه‌ای ضمن تائید حجت‌الاسلام بنایی، از مردم قم خواسته‌اند كه در نهمین دوره انتخابات مجلس به وی رای دهند.

آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی: اینجانب بر اساس شناخت كامل از حجت‌الاسلام حاج شیخ علی بنایی، ضمن تائید مواضع سیاسی و انقلابی وی امیدوارم همچون دو دوره گذشته مردم شریف قم از خدمات این نماینده مردمی و دلسوز و مورد اعتماد حضرات مراجع عظام تقلید بهره‌مند شوند.

آیت‌الله میرمحمدی: همان طور كه صلاحیت حجت‌الاسلام جناب آقای بنایی در دوره قبل مجلس شورای اسلامی مورد تائید جامعه مدرسین بوده است، اینجانب با توجه به سابقه ارزنده ایشان در این دوره نیز بر نظر تائیدی خود باقی هستم.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی: خدمات شایسته حجت‌الاسلام آقای بنایی در مدت نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای همه اهالی قم مشهود است و مزید توفیقات ایشان را در آینده از درگاه ایزد متعال خواستارم.

آیت‌الله رضا استادی امام جمعه قم: آنچه حضرت آیت‌الله مهدوی كنی و آیت‌الله مومن مرقوم فرموده‌اند برای تائید حجت‌‌الاسلام بنایی مورد قبول اینجانب است.

آیت‌الله سید محمد غروی: با توجه به تائیدات حضرات آیات و شناخت شخصی نسبت به عملكرد حجت‌ الاسلام علی بنایی و خدمات خستگی ناپذیر ایشان در طول چند سال اخیر برای مردم شهید پرور و نقش مهمی كه در وحدت اصولگراها ایفا كرده‌اند حقیر ایشان را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تائید می‌كنم و انشاء الله به ایشان رای خواهم داد.

آیت‌الله ملكوتی: جناب مستطاب حجت‌الاسلام آقای بنایی مورد تائید است.

آیت‌الله محفوظی: مطالب مسطور مورد تائید است.

آیت‌الله مسعودی خمینی: شایسته است مردم شرافتمند استان خون و قیام قم با توجه به تاكید چندین نفر از اعضای محترم و پیشكسوت جامعه مدرسین مانند دو دوره گذشته جناب حجت‌ الاسلام بنایی را به عنوان نماینده شهر كریمه اهل بیت انتخاب نمایند.

آیت‌الله فیض گیلانی: با توجه به شناختی كه حقیر از حجت‌الاسلام بنایی و خدماتی كه در قم انجام داده‌اند دارم، ایشان را شایسته نمایندگی در قم می‌دانم. امیدوارم جوامع مختلف به ایشان رای دهند كه رای به آقای بنایی رای به خدمات مفید ایشان و به حوزه علمیه و شهرستان قم است.

آیت‌الله محمدجواد فاضل لنكرانی: انصاف آن است كه ایشان در دو دوره نمایندگی فعالیت و خدمات فراوانی داشته‌اند كه مسوولان اجرایی كشور و استان نیز بر آن گواهی دارند. استقامت ایشان نسبت به آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری نیز بر صلاحیت ایشان می‌افزاید. امید است از وجود ایشان در مجلس آینده بهره‌مند باشیم. انشاء الله.

حجت‌الاسلام نظری: حجت‌الاسلام جناب آقای بنایی مورد تائید اینجانب بوده و خدمات شایسته ایشان به استان مقدس قم قابل تقدیر می‌باشد. امید است نامبرده تجارب و توان خود را در راستای كارآمدی مجلس شورای اسلامی و توسعه اجتماعی – اقتصادی استان به كار گیرند.

حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی: مردم شریف و قدرشناس استان قم از نزدیك شاهد و ناظر تلاش‌ها و مجاهدت‌های پیگیر و مجدانه حجت‌الاسلام بنایی در خدمت به مردم، خاصه محرومین و نیز ارتقای استان قم در زمینه‌های مختلف هستند. انشاء الله همواره در خدمت به آستان مقدسه كریمه اهل بیت و نیز عش آل محمد(ص) بیش از پیش موفق و موید باشند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.yeifuqeytsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما