يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 5034
بنايي:

پای مردم قم ايستاده‌ام

قم نيوز : قم نیوز: نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاكيد بر اينكه آبادانی قم تنها با همفكری مردم امكان پذير است، گفت: اگر به عنوان نماينده مردم در مجلس نهم انتخاب شوم طرح هزار شهروند مشاور را اجرايی می كنم.
پای مردم قم ايستاده‌ام
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی بنایی در دیدار جمع قابل توجهی از فعالان سازمان‌های مردم نهاد تشكل‌های دانشجویی و جوانان استان اظهار داشت: فرم‌های ویژه این طرح آماده است و شهروندان می‌توانند به عنوان مشاور نماینده مردم قم آن را تكمیل و ارائه كنند.

كاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس گفت: قم به عنوان پیشانی كشور و از شهرهایی است كه مورد تاكید و علاقه مقام معظم رهبری است و این شهر باید به دست شهروندان بومی و دلسوز خود آباد شود.

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس با یادآوری این مطلب كه سفر مقام معظم رهبری هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای قم دستاورد داشته است، افزود: یكی از كارهای بسیار مهمی كه در راستای پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری انجام شده است تشكیل كارگروه ویژه‌ای با ۱۱ كمیته بوده كه ایجاد این كارگروه و پیگیری مصوبات سفر كارنامه درخشانی برای قم محسوب می‌شود.

بنایی افزود: بر اساس مصوبات سفر مقام معظم رهبری و برآیند اتاق فكری كه تشكیل شده است در بخش آب رسانی، IT، گردشگری، فرش، معماری، اشتغال و... تمركز ویژه‌ای داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه باید مردم قم شیرینی سفر رهبری به قم را با جان و دل لمس می‌كنند، اظهار داشت: وجب به وجب این شهر مقدس متعلق به همه مردم قم است و باید هیچ جای معیوب و مخروبه در شهر مشاهده نشود.

عضو هیئت رییسه كمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از بلاتكلیفی برخی طرح‌های بزرگ مصوب در سفر رییس جمهور به قم گفت: نمونه بارز این طرح‌های نیمه كاره و بلاتكلیف، ایجاد شهرك IT قم است كه بعد از ۶ سال از سفر نخست رییس جمهور به قم روی زمین مانده است.

بنایی با بیان اینكه قم بعد از سال ۸۶ به كارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است، اظهار داشت: شهر قم به عنوان نخستین و یگانه شهری است كه از لحاظ گاز شهری و انشعابات آن به رشد ۱۰۰ در صدی رسیده و جایی نداریم كه از نعمت گاز بی‌بهره باشد.

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس انتخاب لاریجانی از حوزه انتخابیه قم را نعمت بزرگی برای مردم این استان قلمداد كرد و گفت: در مجلس هفتم وقتی درخواستی از قم به رییس مجلس ارائه می‌شد آن گونه كه باید مورد بررسی قرار نمی‌گرفت اما در دوره ریاست لاریجانی كارهای بزرگی در قم به سرانجام رسید.

كاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس با بیان اینكه هوشیاری مراجع تقلید در دعوت از لاریجانی به پذیرش نمایندگی قم بركات زیادی را نصیب ما كرده است، افزود: از زمان ریاست لاریجانی در مجلس هشتم، ایشان شبانه روزی به درخواست‌های كوچك و بزرگ مردم قم رسیدگی می‌كند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.s0k2yt0zoa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما