دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 50074
منبع : روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم

هیئت‌ امناء کمیته خیّرین گردشگری استان قم انتخاب شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن صنفی مجتمع های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم، گفت: کمیته خیّرین گردشگری استان قم با هدف بهره ‌مندی از نیت خیرخواهانه جمعی از فعالان عرصه گردشگری استان انتخاب شد.
هیئت‌ امناء کمیته خیّرین گردشگری استان قم انتخاب شد
به ‌گزارش قم نیوز، سید جواد جلالی نژاد رئیس انجمن صنفی مجتمع های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم، در ضیافت افطار این انجمن که با حضور مسئولین استان قم در مجتمع گردشگری ماهان تندیس برگزار شد، گفت: کمیته خیرین گردشگری  انجمن صنفی مجتمع های گردشگری استان قم، با هدف بهره ‌مندی از نیت خیرخواهانه جمعی از سرمایه‌گذاران مطرح گردشگری استان قم تشکیل شد.

جلالی نژاد گفت: راه‌اندازی این انجمن با  انتخاب هیأت امنائی متشکل از 10 نفر از سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری  با حضور یونس عالی پور، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم انتخاب شدند.

وی افزود: با توجّه به تاکید ات فراوانی که در فرهنگ اسلامی به عدالت، دستگیری از نیازمندان، رسیدگی به محرومان و یتیمان و اهتمام ورزیدن به احسان و نیکی به دیگران شده است برآن شدیم که کمیته خیَرین گردشگری را تاسیس نمائیم.

وی ادامه داد: نیت انجمن گردشگری مبتنی بر آن  است که کمیته خیّرین گردشگری، دائمی، مسنجم، پویا و در طول سال فعال باشد و امید آن که در پرتو عنایات بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) در مسیر الهی گام برداریم.

جلالی نژاد ادامه داد: در کنار تأسیس کمیته خیّرین گردشگری، در صدد راه اندازی طرح مدیران فرهنگی انجمن گردشگری استان قم  با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هستیم.

وی گفت: گردشگری فرهنگی یکی از انواع گردشگری است که منجر به شناخت گردشگران از هویت فرهنگی جوامع می شود.

وی افزود: استان قم محور مواصلاتی ۱۷ استان است که باید با ایجاد بسترهای مطلوب در بین زائران در راستای نشر فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) نیز قدم برداریم.

جلالی نژاد خاطرنشان کرد: اهمیت صنعت گردشگری در شکوفایی اقتصاد مقاومتی بر کسی پوشیده نیست، از آنجا که در بین انجمن های چندگانه گردشگری استان قم، انجمن صنفی مجتمع های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان بیشترین حجم سرمایه گذاری و بالاترین سطح اشتغال را دارد در صدد هستیم با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، طرح جامع آمارگیری اجرا کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: تا انجمن صنفی مجتمع های گردشگری استان قم با نظام آماری منسجم و پویا و انتشار آمار دقیق، اطلاعات مورد نیاز برنامه ریزان و مدیران اجرایی را فراهم آورد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfjxdt.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما