پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 50189
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم خواستار شد:

لزوم هماهنگی بین دستگاههای اجرایی استان در زمان وقوع بحران

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به نقش موثر هماهنگی دستگاه های اجرایی استان ، بر لزوم هماهنگی و همکاری سازمان‌ها در اقدامات پیشگیرانه و آمادگی در زمان بحران تاکید کرد.
لزوم هماهنگی بین دستگاههای اجرایی استان در زمان وقوع بحران
لزوم هماهنگی بین دستگاههای اجرایی استان در زمان وقوع بحران
به گزارش قم نیوز، سید امیر سامع با تاکید بر ضرورت آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی، اظهار کرد: هرگونه رخدادی چون زلزله، سیل، آتش‌سوزی و... ممکن است با کوچکترین تخریب بخش عمده خدمات شهری را با اختلال روبرو کند و همین مساله بحران را در زمان بحران به وجود می‌آورد.

وی با تاکید بر هماهنگی و همکاری سازمان‌های مختلف در اقدامات پیشگیرانه و آمادگی برای زمان بحران، تصریح کرد: بارها پیش‌ آمده که فضاهایی برای خدمات رسانی در زمان بحران مشخص شده و خود آنها در زمان بحران تخریب شده و همین مساله مشکلاتی ایجاد کرده که در این مرحله ضروری است همه سازمان ها مشارکت گسترده داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با بحران های طبیعی باید مدت ها قبل از وقوع بحران اندیشیده شود، گفت: باید قبل از وقوع بحران های طبیعی، زیرساخت ها و تمهیدات و امکانات لازم را فراهم و برنامه ریزی کرد چرا که در زمان وقوع بحران، کار زیادی نمی توان انجام داد و بیشتر اقدامات و هماهنگی ها باید از قبل انجام شده باشد.

سامع با تاکید بر اینکه قبل از بحران باید نوع خدمات در زمان بحران و مکان آنها مشخص باشد، گفت: در مانورهایی که در مناطق مختلف شهرداری قم برگزار شده مشکلاتی وجود داشته که باید هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف شده تا بتوانیم شاهد این مسائل در زمان بحران نباشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccosqp.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما