شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : 5019
توسط استاندار صورت گرفت؛

بازديد از پروژه های عمرانی استان

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم به همراه معاونين عمرانی و برنامه ريزی استانداری، از روند اجرايی چندين پروژه عمرانی در قم بازديد كرد.
بازديد از پروژه های عمرانی استان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسين موسی پور ابتدا از پروژه ساختمان اداری استانداری قم بازديد كرد.

وی در اين بازديد با اشاره به ضرورت سرعت دادن به پيشرفت پروژه، بر لزوم رصد دقيق روند اجرا و ارائه گزارش هفتگی طرح در جلسات شورای معاونين استانداری تاكيد كرد.

استاندار قم در ادامه از تالار مركزی شهر بازديد كرد و از نزديك در جريان ميزان پيشرفت اين طرح قرار گرفت.

وی با بيان اين كه پروژه تالار مركزی شهر با توجه به اهميت و نياز استان بايد تا پايان سال آينده به اتمام برسد گفت: مشكلات و موانع طرح از جمله مانع لوله آب در ضلع شرقی پروژه به سرعت برطرف و بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده پيگيری و اجرا شود.

موسی پور همچنين در بازديد از طرح درختكاری دو طرف محور قم كاشان گفت: درختكاری و فضای سبز ساير ورودی های اصلی منتهی به بستر رودخانه قمرود و محوطه پيرامونی پاركسوار شمالی با هدف ايجاد منظر زيبا و استراحتگاه مناسب برای زوار و مسافران ضروری است.

استاندار قم در ادامه ضمن بازديد از پروژه تقاطع غير هم سطح پرديسان، پيشرفت اين پروژه كليدی را خوب ارزيابی كرد و گفت: اين طرح بر اساس برنامه زمانبندی و با سرعت مناسبی در حال اجراست.

وی با اشاره به اتمام عمليات اجرايی خاك برداری و نصب پايه های پل ها افزود: تا ارديبهشت ماه سال آينده، زير گذار پروژه تكميل و در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

موسی پور همچنين در بازديد از محور قم جعفريه، با اشاره به اهميت توجه به زيبايی منظر ورودی های شهر در ايام نوروز، بر لزوم تسريع در انجام آسفالت راه دسترسی به اتوبان، جمع آوری صنوف آلاينده و ساماندهی اين محور تاكيد كرد.

استاندار قم در ادامه بازديد نيمروزی خود از طرح های عمرانی، برای چندين بار پياپی در چند ماه گذشته، به محله شيخ آباد قم رفته و از نزديك روند پيشرفت طرح های اين منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وی ابتدا از طرح احداث بلوار ورودی اصلی شيخ آباد از مصوبات سفر به شيخ آباد بازديد كرد و گفت: ساخت بلوار، جدول گذاری، ايجاد فضای سبز، درو برگردان و تامين روشنايی اين طرح بايد با جديت و سرعت بيشتری پيگيری و عملياتی شود.

همچنين استاندار قم از روند احداث بيمارستان ۱۲۸ تختخوابی و طرح توسعه امامزاده سيد معصوم شيخ آباد بازديد و بر لزوم تسريع در اجرای اين طرح ها تاكيد كرد.

طرح تقاطع غير هم سطح پرديسان و ورزشگاه ۴۵۰۰ نفري پرديسان به عنوان آخرين پروژه هايی بودند كه توسط حجت الاسلام موسی پور مورد بازديد قرار گرفته و از جانب وی دستورات لازم برای رفع موانع و مشكلات اين طرح ها و ضرورت اهتمام جدی برای اتمام طرح های ياد شده در موعد مقرر صادر شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.q9nrak9zypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما