سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 5126
استاندار قم خبر داد:

پيشرفت 50 در صدی پروژه بيمارستان فرقانی قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در بازديد از پروژه در حال احداث بيمارستان فرقانی قم، از پيشرفت 50 در صدی اين مركز خبر داد.
پيشرفت 50 در صدی پروژه بيمارستان فرقانی قم
به گزارش قم نیوز، استاندار قم به همراه معاونين برنامه ريزی و عمرانی استانداری از روند اجرای ساخت بيمارستان فرقانی قم بازديد كرد.

حجت الاسلام محمدحسين موسی پور در اين بازديد، گفت: بيمارستان فرقانی با ظرفيت بيش از ۵۰۰ تخت، پس از بيمارستان شهيد بهشتی، دومين مركز مهم درمانی قم محسوب می شود.

وی با بيان اين كه اين مركز درمانی در زير بنايی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع و در ۹ طبقه در حال احداث است، از پيشرفت ۵۰ درصدی اين پروژه عظيم خبر داد و افزود: سخت ترين و زمان بر ترين بخش های پروژه كه مقاوم سازی و اسكلت بندی است رو به اتمام بوده و انتظار می رود از اين پس كار با سرعت بيشتری اجرا شود.

استاندار قم با اشاره به اين كه در صورت تامين اعتبار مورد نياز برای تامين تجهيزات و تاسيسات بيمارستان، اواخر سال ۹۱ اين پروژه تكميل خواهد شد، مساعدت ويژه مسوولان وزارت بهداشت در اين خصوص را مهم و ضروری دانست و گفت: علاوه بر پيگيری مربوط به تخصيص اعتبارات، در انجام مناقصات تامين تجهيزات و لوازم تخصصی نيز تسريع شود.

همچنين استاندار قم از كتابخانه درحال احداث شهرك فاطميه بازديد و بر لزوم سرعت دادن به روند اجرای اين پروژه تاكيد كرد.

وی از اختصاص ۹۰۰ ميليون تومان اعتبار برای ساخت اين پروژه در سال جاری خبر داد و گفت: بايد پيگيری های لازم و جدی برای جذب كامل منابع اختصاص يافته و تكميل و بهره برداری پروژه در كوتاه ترين زمان ممكن انجام شود.

لازم به ياد آوری است كتابخانه شهرك فاطميه در منطقه محروم شهرك فاطميه و در زيربنايی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع در سه طبقه در حال احداث می باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.0dtiw6dyvgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما